Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan faen meg ikke fordra dere "populære" forumbrukerne. Uansett hva man skriver må dere vri og vende på det. Hetsesertifikat har dere også, mens vi "dødelige" får advarsel for å skrive 1337. Nei, faen heller.

Tull. ''Vi'' har dritmasse advarsler selv.

Lenke til kommentar
Jeg kan faen meg ikke fordra dere "populære" forumbrukerne. Uansett hva man skriver må dere vri og vende på det. Hetsesertifikat har dere også, mens vi "dødelige" får advarsel for å skrive 1337. Nei, faen heller.

Tull og fanteri. For det første foreslår jeg at du blar et par sider tilbake og ser hvem det var som satte igang dagens rabalder, så kan du titte litt gjennom og se hvem som har vært spydige. Ser vi et mønster? Skal det to parter til for å krangle? ...

Ps. Jeg har advarsler til oppetter øra.

Og ja Snow, det er STFU-time. Will do. :)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Er vel ingen brukere som listen ligger høyere på, så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Haha, selvmotsigende? Hvem?

Dere er morsomme altså, eller var det tragiske? Hm.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...