ehs5 Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 En venn av meg (notalive her på forumet, hvis det sier noen noe) er visst på bash.org. :\ <notalive> have you heard those jokes they dont tell gay people<notalive> ? <kebaan> i dont think so? <kebaan> tell me one then i can tell you if i have <notalive> i dont know any Kult. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Hva skal man finne på på en dag som dette.... Boring. Du kan komme hjem til meg så kan eg vise deg noe! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Tilstander.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Haltan har rett! Alle andre har feil! Simple as that Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Ok nå roer dere ned eller så blir det bråk her. KUTT UT! NU! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Haltan har rett! Alle andre har feil! Simple as that ...eller var det omvendt? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Haltan har rett! Alle andre har feil! Simple as that Endelig. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Haltan har rett! Alle andre har feil! Simple as that ...eller var det omvendt? Neh. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg kan faen meg ikke fordra dere "populære" forumbrukerne. Uansett hva man skriver må dere vri og vende på det. Hetsesertifikat har dere også, mens vi "dødelige" får advarsel for å skrive 1337. Nei, faen heller. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg kan faen meg ikke fordra dere "populære" forumbrukerne. Uansett hva man skriver må dere vri og vende på det. Hetsesertifikat har dere også, mens vi "dødelige" får advarsel for å skrive 1337. Nei, faen heller. Second. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg kan faen meg ikke fordra dere "populære" forumbrukerne. Uansett hva man skriver må dere vri og vende på det. Hetsesertifikat har dere også, mens vi "dødelige" får advarsel for å skrive 1337. Nei, faen heller. Tull. ''Vi'' har dritmasse advarsler selv. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg kan faen meg ikke fordra dere "populære" forumbrukerne. Uansett hva man skriver må dere vri og vende på det. Hetsesertifikat har dere også, mens vi "dødelige" får advarsel for å skrive 1337. Nei, faen heller. Totally agreed! TheMaster: Bildet er koslig. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Jeg kan faen meg ikke fordra dere "populære" forumbrukerne. Uansett hva man skriver må dere vri og vende på det. Hetsesertifikat har dere også, mens vi "dødelige" får advarsel for å skrive 1337. Nei, faen heller. Tull og fanteri. For det første foreslår jeg at du blar et par sider tilbake og ser hvem det var som satte igang dagens rabalder, så kan du titte litt gjennom og se hvem som har vært spydige. Ser vi et mønster? Skal det to parter til for å krangle? ... Ps. Jeg har advarsler til oppetter øra. Og ja Snow, det er STFU-time. Will do. Endret 17. juli 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg kan faen meg ikke fordra dere "populære" forumbrukerne. Uansett hva man skriver må dere vri og vende på det. Hetsesertifikat har dere også, mens vi "dødelige" får advarsel for å skrive 1337. Nei, faen heller. Er vel ingen brukere som listen ligger høyere på, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg kan faen meg ikke fordra dere "populære" forumbrukerne. Uansett hva man skriver må dere vri og vende på det. Hetsesertifikat har dere også, mens vi "dødelige" får advarsel for å skrive 1337. Nei, faen heller. Haha, selvmotsigende? Hvem? Dere er morsomme altså, eller var det tragiske? Hm. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg kan faen meg ikke fordra dere "populære" forumbrukerne. Uansett hva man skriver må dere vri og vende på det. Hetsesertifikat har dere også, mens vi "dødelige" får advarsel for å skrive 1337. Nei, faen heller. Er vel ingen brukere som listen ligger høyere på, så vidt jeg vet. Høh, bullshit. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Igjen, hadde vært interessant med eksempler. *Igjen, som i at som før er det greit med eksempler på ting man påstår. Endret 17. juli 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Igjen, hadde vært interessant med eksempler. Du er et kroneksempel på akkurat det. Nå gidder jeg ikke mer, battlefield neste. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Pleier jeg å hetse så mange da? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Haltan har godt med warning han altså. Så det vell sist for noen mnd siden.. Men jeg bare kommer innom å provoserer jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg