Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helvete. Nå har jeg fucka døgnrytme og får ikke sove. Helvete.

Jeg har vidunderkuren for deg:

1. Skaff deg sommerjobb som barnepasser for 3 barn i 0-4 års alderen.

2. Ha sommerjobben i 2 uker

3. Stå opp når de står opp, altså gjør jobben helt og fullt, og vær sammen med de hele dagen lang.

Jeg kan love deg at du vil sove om kvelden da.

-------------

Noe annet:

Hm, jeg kom hjem i natt fra fest, noe bedugget. Det første jeg gjør er å møte min 11 år gamle bror i døren. Han har visstnok tatt en slik er-du-full-test på meg, for han smiler veldig nå og står på ett ben. Jeg undres om jeg klarte å stå på et ben i natt.

Jeg var på et stabbur og festet (Gud, takk for bondelandet). Jeg mener bestemt at en fyr i hvit genser kjørte meg og en annen venn hjem til han vennen. Der tror jeg vi lå i sengen og pratet. Jeg ville helst sove, han ville helst prate. Så så jeg på klokken "oi, den var 02.27 :scared: " Eline måtte hjem! Så jeg spurte om jeg kunne få gå hjem, det er ikke så langt fra han til meg, og det fikk jeg.. Så vi karret oss opp og fikk på oss litt klær og med oss litt vesker. Så gikk vi bortover veien hvor jeg tror vi møtte min nabo og gode venninne. Hun sa hun skulle møte bestevenninnen sin og borte ble hun. Da så vi faktisk på klokken en gang til og da viste det seg at den var 22.50. Så jeg hadde bommet litt på tiden. Men vi fortsatte og gå og like borti veien s¨å stod noen venner av oss med bil, jeg "datt" inn i en av bilene og spurte om han kunne kjøre meg hjem, og det gjorde han. Takk, Lasse :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...