Tonio Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Stille her nå om tiden. Jaja. Regner med at dere leser disse nye Hp-bøkene osv? Jeg har den ikke jeg. Er bare litt lei av å poste her, for da er jeg enten sur eller spammer! hvem sier det, har ikke sett att du har gjort det Han som fniste. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Stille her nå om tiden. Jaja. Regner med at dere leser disse nye Hp-bøkene osv? Ja, vi sitter og leser disse flotte nye Hewlett Packard-bøkene, vet De. Edit: Leif Leifursson Kan De komme med en fiffig bokanmeldelse av boken De har lest? Jeg vil mer enn gjerne dele mine meninger med dem. Har I ikke lest den? I burde skamme Eder. Så fin vi var i sproget i dag da Det er svært koselig å prate slik Norsk som våre gode, gamle landsmenn gjorde. Slik som Henrik Ibsen, eller Bjørnstjerne Bjørnson, for den saks skyld! Jeg skammer meg foreløpig mye. Nok til å ikke tørre å gå ut av dette hjem. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Stille her nå om tiden. Jaja. Regner med at dere leser disse nye Hp-bøkene osv? Jeg har den ikke jeg. Er bare litt lei av å poste her, for da er jeg enten sur eller spammer! hvem sier det, har ikke sett att du har gjort det Han som fniste. Tips: overse / ignorer han Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Stille her nå om tiden. Jaja. Regner med at dere leser disse nye Hp-bøkene osv? Jeg har den ikke jeg. Er bare litt lei av å poste her, for da er jeg enten sur eller spammer! hvem sier det, har ikke sett att du har gjort det Han som fniste. Tihi. Edit: Jeg har ikke vært så krass idag. Idag har musikk rådd over meg, og jeg har vært som en hippie dopa på 23 gram hasj. Endret 16. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Tips: overse / ignorer han Tips: Ikke si at meshuggah er dårlig. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Det er svært koselig å prate slik Norsk som våre gode, gamle landsmenn gjorde. Slik som Henrik Ibsen, eller Bjørnstjerne Bjørnson, for den saks skyld! Jeg skammer meg foreløpig mye. Nok til å ikke tørre å gå ut av dette hjem. Per, du lyver! Det gjør jeg ei! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Tips: overse / ignorer han Tips: Ikke si at meshuggah er dårlig. Meshuggah er da ikke så dårlig? Eller? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Tips: overse / ignorer han Tips: Ikke si at meshuggah er dårlig. ? Endret 16. juli 2005 av danielsn Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Tips: overse / ignorer han Tips: Ikke si at meshuggah er dårlig. ? Jeg liker Meshuggah veldig godt. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Tips: overse / ignorer han Tips: Ikke si at meshuggah er dårlig. ? Jeg liker Meshuggah veldig godt. hva er meshuggah? Endret 16. juli 2005 av danielsn Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Tips: overse / ignorer han Tips: Ikke si at meshuggah er dårlig. ? Jeg liker Meshuggah veldig godt. hva er meshugga? Det er et jazz-death-metal-sak-ting-band. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Hadde det ikke vært for TLZ hadde jeg spurt om det samme for noen uker siden! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Det er et jazz-death-metal-sak-ting-band. Matte-metal. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Da forstod jeg litt mer, men han fremdeles ikke huske å ha sakt noe om noe sånt Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Da forstod jeg litt mer, men han fremdeles ikke huske å ha sakt noe om noe sånt Du får lese hele so4 da! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Hadde det ikke vært for TLZ hadde jeg spurt om det samme for noen uker siden! Hørte forresten av TLZ at du hadde begynt å høre på death metal. Imponernde. Matte-metal. Sagt kort. Endret 17. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Hadde det ikke vært for TLZ hadde jeg spurt om det samme for noen uker siden! Hørte forresten av TLZ at du hadde begynt å høre på death metal. Imponernde. Det der er skummelt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Hadde det ikke vært for TLZ hadde jeg spurt om det samme for noen uker siden! Hørte forresten av TLZ at du hadde begynt å høre på death metal. Imponernde. Det der er skummelt. Ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg