Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Stille her nå om tiden. Jaja. Regner med at dere leser disse nye Hp-bøkene osv? :p

Jeg har den ikke jeg. Er bare litt lei av å poste her, for da er jeg enten sur eller spammer! :roll:

hvem sier det, har ikke sett att du har gjort det

Han som fniste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stille her nå om tiden. Jaja. Regner med at dere leser disse nye Hp-bøkene osv? :p

Ja, vi sitter og leser disse flotte nye Hewlett Packard-bøkene, vet De.

Edit: Leif Leifursson

Kan De komme med en fiffig bokanmeldelse av boken De har lest? Jeg vil mer enn gjerne dele mine meninger med dem.

Har I ikke lest den? I burde skamme Eder.

Så fin vi var i sproget i dag da :w00t:

Det er svært koselig å prate slik Norsk som våre gode, gamle landsmenn gjorde. Slik som Henrik Ibsen, eller Bjørnstjerne Bjørnson, for den saks skyld!

Jeg skammer meg foreløpig mye. Nok til å ikke tørre å gå ut av dette hjem.

Lenke til kommentar

Jeg har den ikke jeg. Er bare litt lei av å poste her, for da er jeg enten sur eller spammer! :roll:

Han som fniste.

Tips: overse / ignorer han ;)

Lenke til kommentar

Han som fniste.

Tihi. :innocent:

Edit: Jeg har ikke vært så krass idag. Idag har musikk rådd over meg, og jeg har vært som en hippie dopa på 23 gram hasj. :)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Det er svært koselig å prate slik Norsk som våre gode, gamle landsmenn gjorde. Slik som Henrik Ibsen, eller Bjørnstjerne Bjørnson, for den saks skyld!

Jeg skammer meg foreløpig mye. Nok til å ikke tørre å gå ut av dette hjem.

Per, du lyver!

Det gjør jeg ei!

Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært for TLZ hadde jeg spurt om det samme for noen uker siden! :p

Hørte forresten av TLZ at du hadde begynt å høre på death metal. Imponernde. :):p

Matte-metal.

Sagt kort.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...