DJ_Dark Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Gøy å brife med at jeg kan ta tunga på nesa!! men det gjøt litt vondt nå siden jeg har munnsår Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Men..er natt! Natta folkens! , DJ_Dark: Så veldig kult ut! Klarer det ikke jeg... Endret 16. juli 2005 av ketchez Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Legger meg jeg og snart!! Skal bare få en sang på msn først Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Natta da ketchez Natta! *teletubbieklem* EDIT: Natta alle sammen, sove godt og drøm søtt..! Endret 16. juli 2005 av ketchez Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Da legger jeg meg og, skal sikkert nesten døgne i morgen Natta HW-norge Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Er det når man har hull i tåa at man kaster sokker? Eller skal jeg vente til hælen også går? Kast dem du Ikke kast dem. Aldri kast noe, that's my advice. Min mor kaster alt jeg ikke bruker innen en måned, og innen 1 år har jeg bruk for det; garantert! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Stille her nå om tiden. Jaja. Regner med at dere leser disse nye Hp-bøkene osv? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Stille her nå om tiden. Jaja. Regner med at dere leser disse nye Hp-bøkene osv? Tonio du siktet til? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Stille her nå om tiden. Jaja. Regner med at dere leser disse nye Hp-bøkene osv? Tonio du siktet til? Hvorfor skulle jeg sikte til henne? Liker hun Harry Potter veldig godt, eller noe? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Stille her nå om tiden. Jaja. Regner med at dere leser disse nye Hp-bøkene osv? Ja, vi sitter og leser disse flotte nye Hewlett Packard-bøkene, vet De. Edit: Leif Leifursson Endret 16. juli 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Stille her nå om tiden. Jaja. Regner med at dere leser disse nye Hp-bøkene osv? Tonio du siktet til? Hvorfor skulle jeg sikte til henne? Liker hun Harry Potter veldig godt, eller noe? Ja, har en aneld¨se av det gadd vist ikke å såve alike vell Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Stille her nå om tiden. Jaja. Regner med at dere leser disse nye Hp-bøkene osv? Ja, vi sitter og leser disse flotte nye Hewlett Packard-bøkene, ved De. manualer har en manual for printeren min, den er ganske ny Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Stille her nå om tiden. Jaja. Regner med at dere leser disse nye Hp-bøkene osv? Jeg har den ikke jeg. Er bare litt lei av å poste her, for da er jeg enten sur eller spammer! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Stille her nå om tiden. Jaja. Regner med at dere leser disse nye Hp-bøkene osv? Ja, vi sitter og leser disse flotte nye Hewlett Packard-bøkene, vet De. Edit: Leif Leifursson Kan De komme med en fiffig bokanmeldelse av boken De har lest? Jeg vil mer enn gjerne dele mine meninger med dem. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Stille her nå om tiden. Jaja. Regner med at dere leser disse nye Hp-bøkene osv? Jeg har den ikke jeg. Er bare litt lei av å poste her, for da er jeg enten sur eller spammer! Hihih. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Stille her nå om tiden. Jaja. Regner med at dere leser disse nye Hp-bøkene osv? Jeg har den ikke jeg. Er bare litt lei av å poste her, for da er jeg enten sur eller spammer! hvem sier det, har ikke sett att du har gjort det Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Stille her nå om tiden. Jaja. Regner med at dere leser disse nye Hp-bøkene osv? Jeg har den ikke jeg. Er bare litt lei av å poste her, for da er jeg enten sur eller spammer! hvem sier det, har ikke sett att du har gjort det Lenke til kommentar
riktig Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Stille her nå om tiden. Jaja. Regner med at dere leser disse nye Hp-bøkene osv? Ja, vi sitter og leser disse flotte nye Hewlett Packard-bøkene, vet De. Edit: Leif Leifursson Kan De komme med en fiffig bokanmeldelse av boken De har lest? Jeg vil mer enn gjerne dele mine meninger med dem. Har I ikke lest den? I burde skamme Eder. Så fin vi var i sproget i dag da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg