hylo Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Jeg og fredrikrb flørter vilt over MSN... Kanskje det blir noe mer? Hvem vet? Mulig vi kline vilt, hvem vet? I tilfelle skal vi ha sex innen 2 uker. Hahahaha! Så bra for dere da! Veit... Fredrik er som ett vildyr i senga! EDIT: Utemmelig er han! Selv ikke med pisken går det an å roe han... Har dere allerede hatt sex? De to ukene gikk så kjapt ja.... Endret 16. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Han har sikkert hørt det fra andre Det står INNEN 2 uker... dvs innen 2 timer.. Endret 16. juli 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hna har sikkert hørt det fra andre *kosepå* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) *rocke* Reloaded - Alive (Rock Ryders Vocal Remix) [6:40] Han har nok bare hørt ryktene, ikke fått oppleve meg helt ennå. ---- Hvor fanken gjemmer Kaiern seg? Endret 16. juli 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hna har sikkert hørt det fra andre Det står INNEN 2 uker... dvs innen 2 timer.. Stemmer det.! Jeg håper han blir min... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Ikke bli lei deg, det blir nok noe på deg Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hvor fanken gjemmer Kaiern seg? Han ligger i sengen min klar for action. =D OT: Nei, han er på ferie eller noe sånt, han skulle tidlig opp en dag, og da fikk han problemer med å stå opp elns. - Kort sagt. Han skulle opp tidlig. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 ketchez: Visse referanser til Qwseyvnds tråd (anbefalt lesestoff, så vidt jeg husker) fra januar i fjor? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Fy fanken, den tråden er så genial. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 ketchez: Visse referanser til Qwseyvnds tråd (anbefalt lesestoff, så vidt jeg husker) fra januar i fjor? Det var det han het, ja! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Qwseyvnd, ja ... CS:S, noen? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Qwseyvnd, ja ... CS:S, noen? IP? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Nå har jeg nettop tvunget brodern til å gå i fjøset for meg i mårra tidlig..så da kan jeg sove..LENGE! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Fjortisfylla for the win. Ei teit eks-venninne av meg kom drassende med en jeg gikk i klasse med før, dritings med spritflasken i den ene hånden og vann til å skylle i den andre. De klarer å vekke opp hele nabolaget med høy prat, og selvfølgelig spyr fyren rett på utsiden mens han prater om alle han skal banke opp, hvor jævla hore folk er osv, og så kommer det ei venninne igjen av tøsa som bråker, og enda flere. Naboen min er kristen, våkner fort og klager mye. Med andre ord, jeg som får pes... EDIT: Våkner fort. Endret 16. juli 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Kan noen si something? Jeg sitter da her å hører på pen musikk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Fjortisfylla for the win. Ei teit eks-venninne av meg kom drassende med en jeg gikk i klasse med før, dritings med spritflasken i den ene hånden og vann til å skylle i den andre. De klarer å vekke opp hele nabolaget med høy prat, og selvfølgelig spyr fyren rett på utsiden mens han prater om alle han skal banke opp, hvor jævla hore folk er osv, og så kommer det ei venninne igjen av tøsa som bråker, og enda flere. Naboen min er kristen, våkner fort og klager mye. Med andre ord, jeg som får pes... EDIT: Våkner fort. Hahahaha!! Flott det der! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Nå må folkens for pokker blir mer aktive i RPP! Greit nok at jeg kanskje skremmer dere litt bort..men det får da være grenser! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 jaja... da drar jeg med 5-båten til kebenhavn i morgen kar bare mellomlandet med fly der, aldri vert i selve byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg