Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal ingenting i dag. Gidder ikke. Er jævlig deppa også, har mest lyst til å sove bort flere år. Gutter kan brenne..

Thea da. Det er jo 16. mai :(

Jeg blir tvunget med av en venninne selv om jeg ikke vil, så ser ut som jeg skal på fest i dag... :shrug:

I morgen kan også brenne. :p

EDIT: b-real, du er jo pen uten skjegg også. Alt kler den smukke. :)

Lenke til kommentar
Får på haka jeg. Også får jeg noen heftige kottiser. Har ikke det nå da. *vurdere*

Køttiser er nødvendig.

Har alt skjegget utenom barten og littegrann på kjakene, irriterende siden jeg bare venter på den dagen jeg kan ha helskjegg og gi faen fremover.

Dritlei barbering.

Lenke til kommentar
Jeg blir tvunget med av en venninne selv om jeg ikke vil, så ser ut som jeg skal på fest i dag... :shrug:

I morgen kan også brenne.  :p

EDIT: b-real, du er jo pen uten skjegg også. Alt kler den smukke.  :)

Erm, jaha?

Vær glad hun drar deg med ut thea, hun vil heller ha deg med en å ha det sittende hjemme og gjøre farlige ting..du vet..

Nja, jeg savner skjegget mitt forsatt. Skal IKKE barbere meg på LENGE borsett fra barten.

Jeg tror jeg må spare til bart en gang også, bare for å se hvordan det ser ut på meg :p

Lenke til kommentar
Nja, jeg savner skjegget mitt forsatt. Skal IKKE barbere meg på LENGE borsett fra barten.

Jeg tror jeg må spare til bart en gang også, bare for å se hvordan det ser ut på meg :p

kan du ikke spare til bare bart da, det blir sikkert hysterisk festlig! for oss hvertfall. :green:

Lenke til kommentar
Erm, jaha?

Vær glad hun drar deg med ut thea, hun vil heller ha deg med en å ha det sittende hjemme og gjøre farlige ting..du vet..

Ja, jeg vet. Jeg burde ikke være alene, så det er bare bra at jeg drar. :)

Nå kommer snart bestemor. Hun skal bo hos oss til mamma kommer hjem fra Barcelona. Har en følelse av at det blir nok kaker og penger i huset. :p

Lenke til kommentar
Køttiser er nødvendig.

Har alt skjegget utenom barten og littegrann på kjakene, irriterende siden jeg bare venter på den dagen jeg kan ha helskjegg og gi faen fremover.

Dritlei barbering.

Jepp, helskjegg blir digg. Kommer til å se ut som en uteligger men. Det driter jeg egentlig i. :w00t:

Lenke til kommentar
Køttiser er nødvendig.

Dritlei barbering.

Jepp, helskjegg blir digg. Kommer til å se ut som en uteligger men. Det driter jeg egentlig i. :w00t:

Helskjegg er tøft. :)

Lenke til kommentar

Faaan ! Jeg har ikke penger, maskin min støtter ikke ramen, så jeg får bluescreen, jeg har ikke sjokolade, drakk opp brusen min igår, vondt i magen , 12 1,5l billig brus :S

U-onanert. Dårlig musikk, dårlig vær, snart en hellig tid, 17mai, dårlig mat, ikke lyst på mat , ingen damer, ingen venner, ikkenoe liv

Lenke til kommentar

Så søt da, b-real:p

phax: I love your "super-man" :p

Ahh, vel overstått bursdag.. Fikk ny Lillestrøm-drakt :love: og 2600 kr. Så nå blir det ny mp3-spiller eller sko.. :p

Nå blir det fest med bestevenninnen som jeg ikke har vært sammen med på leeenge.. Gleder meg til i kveld :D Hihi :)

Jeg har ikke noe å drikke på, men regner med at noen spanderer på meg siden jeg har bursdag ;)

Siden det er så mye festbildet i RPP burde egentlig jeg lagt ut et av meg og, men jeg har ikke peiling på hvordan jeg gjør det, så det blir ikke noe av nå :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...