Lufen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg drar til Frankrike imorgen.. Sammen med dama.. Hva så? Jeg skal til bensinstasjonen imorgen alene! Slå den du! tør du virkelig å gå ned helt dit alene? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Jeg drar til Frankrike imorgen.. Sammen med dama.. Hva så? Jeg skal til bensinstasjonen imorgen alene! Slå den du! tør du virkelig å gå ned helt dit alene? Det er litt skummelt, men det pleier å gå fint... Endret 16. juli 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg drar til Frankrike imorgen.. Sammen med dama.. Hva så? Jeg skal til bensinstasjonen imorgen alene! Slå den du! tør du virkelig å gå ned helt dit alene? Det er litt skummelt, men det pleier å gå fint... at du tør.. jeg har alltid med meg en jeg kan leie i hånden jeg..er jo utrolig skummelt på bensinstasjonen da Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 at du tør.. jeg har alltid med meg en jeg kan leie i hånden jeg..er jo utrolig skummelt på bensinstasjonen da Dama er desverre ikke hjemme for øyeblikket. Heldigvis er det ett fint og lyst sted, ved en ganske stor vei da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) jeg har alltid med meg en jeg kan leie i hånden jeg..er jo utrolig skummelt på bensinstasjonen da Neihei! Fredrik fant Statoil i Sverige. | | V Endret 16. juli 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 jeg har alltid med meg en jeg kan leie i hånden jeg..er jo utrolig skummelt på bensinstasjonen da Neihei! Fredrik fant Statoil i Sverige. | | V du er tøff.. hadde jeg aldri turt alene Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Pleier bare å gå fort forbi dem hvis jeg er alene jeg.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hva er det som er så farlig med bensinstasjoner? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) greit å titte innom dem hvis man skal ha noe da Hva er det som er så farlig med bensinstasjoner? skummelt? hvem har sagt dem er skumle? Endret 16. juli 2005 av Lufen Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 greit å titte innom dem hvis man skal ha noe da Hva er det som er så farlig med bensinstasjoner? skummelt? hvem har sagt dem er skumle? Du tør ikke å gå inn i dem alene, og hvis ikke du tør, så frykter du noe. Dermed er det noe skummelt med dem, og jeg lurer på hva! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 greit å titte innom dem hvis man skal ha noe da Hva er det som er så farlig med bensinstasjoner? skummelt? hvem har sagt dem er skumle? Du tør ikke å gå inn i dem alene, og hvis ikke du tør, så frykter du noe. Dermed er det noe skummelt med dem, og jeg lurer på hva! har du ikke sett alle de skumle menneskene som er i bensinstasjoner?uvant å ha så mange rundt seg etter noen dager foran pcen.. tenk .. jeg som tilogmed føler meg overvåket foran pcen Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 greit å titte innom dem hvis man skal ha noe da Hva er det som er så farlig med bensinstasjoner? skummelt? hvem har sagt dem er skumle? Du tør ikke å gå inn i dem alene, og hvis ikke du tør, så frykter du noe. Dermed er det noe skummelt med dem, og jeg lurer på hva! har du ikke sett alle de skumle menneskene som er i bensinstasjoner?uvant å ha så mange rundt seg etter noen dager foran pcen.. tenk .. jeg som tilogmed føler meg overvåket foran pcen Du bør komme deg ut litt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Dette begynner å bli morsomt å lese Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Du bør komme deg ut litt! ut? UT?..er du gal mann? ut i den utrygge verdenen ?jeg kommer til å besvime før det har gått 5min hvis jeg skal gå ut alene Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg kan følge deg jeg tjohoo.. kommer du hit og henter meg du da? jeg venter på deg jeg Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 "he he he nå ahr vi det gøy" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg kan følge deg jeg tjohoo.. kommer du hit og henter meg du da? jeg venter på deg jeg Hehehehe!! Da sees vi om et par år, skal bare gå landet rundt for å finne huset ditt Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg skal nå bort på bensisnstasjonen nå jeg. Skal bare dusje først, så skal vi leige film. c y4'|| l4t0r 4|_ig4t0rz (snakkes) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg kan følge deg jeg tjohoo.. kommer du hit og henter meg du da? jeg venter på deg jeg Hehehehe!! Da sees vi om et par år, skal bare gå landet rundt for å finne huset ditt jeg skal vente på deg jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg