Sovietpig Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 nå er det bare 14 dager til jeg drar til syden liksom Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 nå er det bare 14 dager til jeg drar til syden liksom hvordan kan 14 dager være liksom? eller drar du bare på liksom til syden? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 nå er det bare 14 dager til jeg drar til syden liksom hvordan kan 14 dager være liksom? eller drar du bare på liksom til syden? drar bare liksom sjekk ut nrk da, hahahahherahehaheahehahrehehra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 nrk1 nuh Hva er det der? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Jeg HATER norge, at det faenmed ikke er lov til å kjøpe øl etter 6...hva faen er vitsen? bare for å være bitch? JA, hørte du det norge! du er et bitchy land!!! mann må bare passe på og altid ha øl i huset vet du nå må eg bare stresse litt ned og så hoppe kjapt i dusjen , så er det party party for alle penga Endret 16. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 nrk1 nuh Hva er det der? Sommeråpent, eller hva det heter. Ei dame sang "eye of a tiger" Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 *bare ha et sted å slenge sin avskjed* Stikker til USA i morgen tidlig, blir borte et skoleår, får sannsynligvis lite eller ingen nett-tilgang.. Vi snakkes! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 NRK? Wtf is that? Tror eg ikke har sett på kanalen siden sopranos og lars monsen prgramene sluttet. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Gjett hvem som sitter i 30 grader ved middehlavskysten i Frankrike! serioest livet er HERLIG! Hvordan er vaeret i Norge? Na skal jeg gA ut i finvaeret og se pA alle de pene franske jentene Au revoir! Herr Brun Jeg drar til Frankrike imorgen.. Sammen med dama.. Endret 16. juli 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Og jeg drar til Trondheim i morra!! Kanskje ikke helt det samme Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Fy helvete eg er CALIENTE nå. Det holder på å klikke for meg. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 God aften! Er det vanlig at dvdspillerne som selges idag støtter sone1? Kan dvdspilleren på pcen min spille av sone1-dvder? Om noen vet dette, hadde det vært flott med svar. Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 God aften! Er det vanlig at dvdspillerne som selges idag støtter sone1? Kan dvdspilleren på pcen min spille av sone1-dvder? Om noen vet dette, hadde det vært flott med svar. Ha en fortsatt fin kveld! Vet ikke, men support skal ikke tas i Siste Ordet, slik tittelen sier. Du er sikkert ny her (antall innlegg), så jeg tenkte jeg skulle nevne det. Look, I can be nice. I really can. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Support! *hyyyyl* Folk klarer ikke å lese: Spam/support=BAN Endret 16. juli 2005 av haddis Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Support! *hyyyyl* Folk klarer ikke å lese: Spam/support=BAN *sprette en pils til* Så, så, vennen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Jeje...vært rimelig hissig i dag...kjeftet på alle på jobb fordi dem er en gjeng med høns. Jeg får stjele en øl er fem av min mor... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg drar til Frankrike imorgen.. Sammen med dama.. Hva så? Jeg skal til bensinstasjonen imorgen alene! Slå den du! Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Vet ikke, men support skal ikke tas i Siste Ordet, slik tittelen sier. Du er sikkert ny her (antall innlegg), så jeg tenkte jeg skulle nevne det. Look, I can be nice. I really can. Okei, tenkte bare å spørre kjapt her, istedefor å lage en ny tråd Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Hahaha!! Sitter å hører på en latterlig fet bootleg av Nirvana - Smells Like Teen Spirit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg