Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sto å trippa i stad da mamma og pappa brukte veeeldig lang tid på å handle.. var redd for å ikke rekke butikken til kl 6, men heeeldigvis kom de kvart på 6.. snappa nøkkelen fort ut av hånda til pappa og kjørte nesten av gårde før dem hadde fått ut varene sine :p

 

uansett rakk det fint, og jeg føler veldig med deg haddis :S

Lenke til kommentar
Har også besøkt Eline. Ukens høydepunkt. :D

Det var sååå koselig :D:love:

 

Endelig er jeg hjemme igjen, endelig. Ikke mere masete barn!

:love:

--------------

 

Tilbake fra bjaa. Postbudet er skremt, vi så drosjesjåfør fikse opp i slåsskamp og har latt dårlig humor flyte.

 

Tre Fredriker må bare være bra. :p

Lenke til kommentar
og jeg føler veldig med deg haddis :S

Godt noen gjør det... men det gjore ikke den gamle kjerringa bak kassa :mad:

Jeg var 2 minutter over 6 og sto å skulle akkurat til å betale, men NEI! ikke faen :mad:

 

uansett, jeg får vell klare meg uten... tenker jeg skal se litt av "that 70's show" evt bare sove...ettersom det ikke er så ofte jeg har fri.

Lenke til kommentar
og jeg føler veldig med deg haddis :S

Godt noen gjør det... men det gjore ikke den gamle kjerringa bak kassa :mad:

Jeg var 2 minutter over 6 og sto å skulle akkurat til å betale, men NEI! ikke faen :mad:

 

uansett, jeg får vell klare meg uten... tenker jeg skal se litt av "that 70's show" evt bare sove...ettersom det ikke er så ofte jeg har fri.

Hvis du tok ølet FØR kl 6 så skal du få kunne betale..

Lenke til kommentar
og jeg føler veldig med deg haddis :S

Godt noen gjør det... men det gjore ikke den gamle kjerringa bak kassa :mad:

Jeg var 2 minutter over 6 og sto å skulle akkurat til å betale, men NEI! ikke faen :mad:

 

uansett, jeg får vell klare meg uten... tenker jeg skal se litt av "that 70's show" evt bare sove...ettersom det ikke er så ofte jeg har fri.

Bare du har hentet ølet før ca 18 så kan du kjøpe helt fram til 1815.

 

Jeg føler med deg!

Lenke til kommentar
Hvis du tok ølet FØR kl 6 så skal du få kunne betale..

Det er jo det jeg sier...jeg kjørte som en galning fra jobb for å rekke det...å jeg var sikker på at jeg rakk det, men bak kassa satt det ei dame som helst burde blitt hivd inn på gamlehjem, ikke faen om ho ville selge de til meg... :(

Da er det en fordel å kjenne folka som jobber i butikken!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Er det når man har hull i tåa at man kaster sokker? Eller skal jeg vente til hælen også går? :D

Kast dem du ;)

Gjorde det rett etter jeg skrev innlegget. :p

:roll:

:green:

 

Nå har jeg hatt dagens trim. Opp og ned butikken på sykkel! Og endelig fant jeg ut hvordan man stiller på skivebremsene... Ikke at jeg har forsket på det før da... :roll:

Lenke til kommentar

uff, neste gang må jeg ha mer drikke. 3liter cider duger ikke.

 

Men det er like greit at jeg bare var halvfull. En venn av meg drakk alt for mye alt for fort og det endte ikke bra. Han holdt på og sovne i taxien, men så skal han ha spydd. Jeg satt i en annen taxi, idet vi kom bort til festivalen vi skulle på hadde han store problemer med og gå, han falt overalt om jeg ikke holdt han. Det verste var at folk rundtom bare stod og lo av han. Mistet mobilen sin gjorde han også, Jeg tok mobilen han tilbake i lomma hans og fikset en gratis taxitur til huset hans. Han sa han hadde nøkklene til huset med seg og at søstera han var hjemme. Dessverre hadde han verken nøkler eller søstre hjemme. Han husker selv ingenting av det, men våknet opp hjemme oss en venn.

 

En annen ting også, før vi satte oss i taxien tømte jeg ut to av øl'ene hans og følte dem med vann, han merket ingenting og sa "Denne var det mye alkohol i." Når han drakk den ene.

 

Alle andre som vi var med var så fulle at de bare sprang bort til teltet uten og tenke på han som hadde fått litt for mye innabords.

 

*Lang post*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...