Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Sitter her for engangs skyld og hører på verdens mest kjente death metal band. Cannibal Corpse! :D Lenge siden jeg har tatt meg tid til å lyte ordentlig til de. ;)

Np: Cannibal Corpse - Stripped, Raped and Strangled.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ananas er en sta liten en...

Som unnskyldning for min bitchy attitude i går natt skal jeg lage Tandoori Chicken til han i kveld og generelt bare være en liten sweetheart mot han.

Naaahhh :)

Men er vel ikke noe galt i at du ville ha han hjem til deg? Hadde bare vært glad hvis dama mi hadde vært like pågående...

Lenke til kommentar
Hadde den sykeste krangelen med typen i går. Han lå klar til å legge seg, og ga meg silent treatment som vanlig, så jeg raste hele hylla over han. Han ble piss forbanna og tok på seg klærne for å dra hjem; jeg fulgte etter. Han begynner å spurte sånn at jeg ikke kan ta han igjen, jeg spurter etter så godt jeg kan barbent. Sier seg selv at han er mye raskere enn meg. Så når han leiligheten sin, jeg står utenfor og ber han om å slippe meg inn. Sånn står jeg ute i regnet i en time, helt til han til slutt kommer ut, går hjem og legger seg i sengen min igjen. Girl power  :p

You go girl! :!: :thumbup:

Men, "ga meg silent treatment som vanlig"? Why?

Pulings er vel vanlig?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...