hylo Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Sitter her for engangs skyld og hører på verdens mest kjente death metal band. Cannibal Corpse! Lenge siden jeg har tatt meg tid til å lyte ordentlig til de. Np: Cannibal Corpse - Stripped, Raped and Strangled. Endret 16. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Dagens drink: Fanta (den grønne) + ananas saft og en liten skvett Dworek Vodka, nytes iskald med paraply eller sugerør Lenke til kommentar
Blax Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Party i kveld folkens! ? Ohje.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Ananas er en sta liten en... Som unnskyldning for min bitchy attitude i går natt skal jeg lage Tandoori Chicken til han i kveld og generelt bare være en liten sweetheart mot han. Naaahhh Men er vel ikke noe galt i at du ville ha han hjem til deg? Hadde bare vært glad hvis dama mi hadde vært like pågående... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Hadde den sykeste krangelen med typen i går. Han lå klar til å legge seg, og ga meg silent treatment som vanlig, så jeg raste hele hylla over han. Han ble piss forbanna og tok på seg klærne for å dra hjem; jeg fulgte etter. Han begynner å spurte sånn at jeg ikke kan ta han igjen, jeg spurter etter så godt jeg kan barbent. Sier seg selv at han er mye raskere enn meg. Så når han leiligheten sin, jeg står utenfor og ber han om å slippe meg inn. Sånn står jeg ute i regnet i en time, helt til han til slutt kommer ut, går hjem og legger seg i sengen min igjen. Girl power You go girl! :!: Men, "ga meg silent treatment som vanlig"? Why? Pulings er vel vanlig? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Må si det er flott med regn, 13 grader og sommerferie På en dag har varmen i sjøen gått ned med 2 grader til 21, så det er vel 19 eller 18 grader i morra da.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Uff, lurer på om jeg får brevet om jeg har kommet med på utvekslingsprogrammet til USA snart Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) auufff. kjerringa til kameraten på Hamar var litt vel fyllesjuk i dag.. Men han skulle komme seg hit sa han. Vi får satse på det. Jævla regnvær også.. Edit: Han fikk ikke lov av dama å dra.. Endret 16. juli 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Edit: Han fikk ikke lov av dama å dra.. Den opplever jeg ofte!! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Edit: Han fikk ikke lov av dama å dra.. Den opplever jeg ofte!! Han stak derfra alikevel, bra. Da blir det fest alikevel.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Er det når man har hull i tåa at man kaster sokker? Eller skal jeg vente til hælen også går? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Er det når man har hull i tåa at man kaster sokker? Eller skal jeg vente til hælen også går? Kast dem du Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Er det når man har hull i tåa at man kaster sokker? Eller skal jeg vente til hælen også går? Kast dem du Gjorde det rett etter jeg skrev innlegget. Nå tror jeg at jeg skal fly litt Hydra i San Andreas. GLHF2ME! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Er det når man har hull i tåa at man kaster sokker? Eller skal jeg vente til hælen også går? Kast dem du Ikke kast dem. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Er det når man har hull i tåa at man kaster sokker? Eller skal jeg vente til hælen også går? Kast dem du Gjorde det rett etter jeg skrev innlegget. Nå tror jeg at jeg skal fly litt Hydra i San Andreas. GLHF2ME! meg og !!! !!!! !!! ! ! ! ! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Er det når man har hull i tåa at man kaster sokker? Eller skal jeg vente til hælen også går? Kast dem du Gjorde det rett etter jeg skrev innlegget. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Gi meg noen metalsanger jeg kan lære på bass, en eller annen? =D Helst death. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Da har jeg vert ute å pruta på ett sd-kort (512mb), fikk det tilslutt til halv pris *møkkavær* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Gi meg noen metalsanger jeg kan lære på bass, en eller annen? =D Den derre "se der går en zebra!" Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Gi meg noen metalsanger jeg kan lære på bass, en eller annen? =D Den derre "se der går en zebra!" Den er for lett, du! Sangen er forresten veldig tøff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg