applemania Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Hadde den sykeste krangelen med typen i går. Han lå klar til å legge seg, og ga meg silent treatment som vanlig, så jeg raste hele hylla over han. Han ble piss forbanna og tok på seg klærne for å dra hjem; jeg fulgte etter. Han begynner å spurte sånn at jeg ikke kan ta han igjen, jeg spurter etter så godt jeg kan barbent. Sier seg selv at han er mye raskere enn meg. Så når han leiligheten sin, jeg står utenfor og ber han om å slippe meg inn. Sånn står jeg ute i regnet i en time, helt til han til slutt kommer ut, går hjem og legger seg i sengen min igjen. Girl power Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Du er litt sånn derre, hva heter det.. Crazy du Thea Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Faen! Skal laste ned en haug av gamle sanger til en kompis. Det består av blant annet Crazy Frog, Eldgamle Eminem og Elvis låter, Han er en jævla musikkhore! Slepp en fis og det er musikk i hans ører... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Hadde den sykeste krangelen med typen i går. Han lå klar til å legge seg, og ga meg silent treatment som vanlig, så jeg raste hele hylla over han. Han ble piss forbanna og tok på seg klærne for å dra hjem; jeg fulgte etter. Han begynner å spurte sånn at jeg ikke kan ta han igjen, jeg spurter etter så godt jeg kan barbent. Sier seg selv at han er mye raskere enn meg. Så når han leiligheten sin, jeg står utenfor og ber han om å slippe meg inn. Sånn står jeg ute i regnet i en time, helt til han til slutt kommer ut, går hjem og legger seg i sengen min igjen. Girl power You go girl! :!: Men, "ga meg silent treatment som vanlig"? Why? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Hadde den sykeste krangelen med typen i går. Han lå klar til å legge seg, og ga meg silent treatment som vanlig, så jeg raste hele hylla over han. Han ble piss forbanna og tok på seg klærne for å dra hjem; jeg fulgte etter. Han begynner å spurte sånn at jeg ikke kan ta han igjen, jeg spurter etter så godt jeg kan barbent. Sier seg selv at han er mye raskere enn meg. Så når han leiligheten sin, jeg står utenfor og ber han om å slippe meg inn. Sånn står jeg ute i regnet i en time, helt til han til slutt kommer ut, går hjem og legger seg i sengen min igjen. Girl power 1 time??? Lenge det !! Bra du vant da..! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Har også besøkt Eline. Ukens høydepunkt. Det var sååå koselig Endelig er jeg hjemme igjen, endelig. Ikke mere masete barn! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 99 gjester, 34 medlemmer 3 anonyme medlemmerTordenflesk, HeavenHell, Søkemotoren Google, JokuM, siDDIs, ventle, Nikkos, Cornel, likferd, apollox, awake, Elensar, tipp-ex, Hemulen89, skag1, DiskSpace10GB, <Iversen>, rotekaizer, smale, joltaire, skate4life, Uluen, Zink, tomahg, bitte, SnowDOG_, E-Ton, staljin, Jan-Erik, aadnk, hageby1, Voice, eXploid, Champ, qingan Sittet å fundert over den en del ganger jeg og.. Fordi en tøs søker på google, etter noe hvor forumet blir listet opp. http://forum.hardware.no/index.php?showuser=65596 ikke akkurat en aktiv medlem Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Har også besøkt Eline. Ukens høydepunkt. Det var sååå koselig Endelig er jeg hjemme igjen, endelig. Ikke mere masete barn! Velkommen tilbake! brb, times tid Lenke til kommentar
svamp Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) brb, times tid Trimme hekken? Rydde tunet? EDIT: Eller forresten, siden det skal ta en hel time: Storvaske huset, eller male gjerdet *Ferdig med støvsugingen, snart til Bergen* Endret 16. juli 2005 av svamp Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Oppstart: Ca. 15 minutter. Formatering neste stopp. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Øhm... God morgen! Er rammet av tidenes fyllesyke. Angst og faenskap. Blæh! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 brb, times tid Trimme hekken? Rydde tunet? Polfarer ØB Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Opp med hånden de som ble tatt i en fotoboks i går.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Kan du ikke få hjelp av SUPERMAN ? SÅ mange stygge folk på uglypeople.com :!: Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Da har jeg vært ute og handlet inn følgende: 2 brus Sjokolade Potetgull Smågodt Da er det bare å slenge middagen i mikroen og sette i gang ""festen"! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Da har jeg vært ute og handlet inn følgende: 2 brus Sjokolade Potetgull Smågodt Da er det bare å slenge middagen i mikroen og sette i gang ""festen"! Kveldens oppskrift sprit Tom Collins Sprite. Mix together. Gjør det enkelt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Ananas er en sta liten en... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Ananas er en sta liten en... Som unnskyldning for min bitchy attitude i går natt skal jeg lage Tandoori Chicken til han i kveld og generelt bare være en liten sweetheart mot han. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Tandoori Chicken Det er siiiiinsykt godt. Jeg vil også ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg