Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi måtte kaste ut Kjartan fra Kjetil og Kjartan show fra Energisenteret på Hunderfossen i dag  :devil:

Kult. Hvorfor det? Har aldri likt de gutta der.

Fem minutter før stengetid begynte han og moren hans å lese på ALLE de fordømte plakatene der, og vi som var igjen ville hjem i dag...

ehh, hvaforno?

Lenke til kommentar
Hvorfor er det så viktig? Når noen poster kommer noen hit uansett.

 

Kan det ikke bare være normal prat? Er så mange poster som er "Jeg kjeder meg, noen dans!" og "Nå er det bare meg (Og "noen") her!" guud.

Har De kraftige humørsvingninger idag, Tonio?

 

Man kan vel prate normalt om man sier at man er alene i en post eller ikke? Spesielt at man ikke kan det. Men, men... Om det er det, hva så? Du har heller ikke de mest intelligente inleggene her. Og hva betyr så det? Nemlig, ikkenoe. Det sies nesten bare svada her frafør, så hvorfor ikke mer svada?

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Hvorfor er det så viktig? Når noen poster kommer noen hit uansett.

 

Kan det ikke bare være normal prat? Er så mange poster som er "Jeg kjeder meg, noen dans!" og "Nå er det bare meg (Og "noen") her!" guud.

Har De kraftige humørsvingninger idag, Tonio?

Nei.

 

Er bare blitt lei poster som at en er alene osv. som jeg skrev. Trenger da ikke å gå på meg tilbake for det.

 

Og jeg er ihvertfall ikke sur, noen her vet vel hva det er som kommer i morgen.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det så viktig? Når noen poster kommer noen hit uansett.

 

Kan det ikke bare være normal prat? Er så mange poster som er "Jeg kjeder meg, noen dans!" og "Nå er det bare meg (Og "noen") her!" guud.

Har De kraftige humørsvingninger idag, Tonio?

Nei.

 

Er bare blitt lei poster som at en er alene osv. som jeg skrev. Trenger da ikke å gå på meg tilbake for det.

 

Og jeg er ihvertfall ikke sur, noen her vet vel hva det er som kommer i morgen.

En må få lov til å poste hva en vil innen rimelighetens grenser. Om du er lei det, bryr jeg meg pent lite om, du. :)

Lenke til kommentar
Jeg spurte ikke om du brydde deg eller ikke.

Nei, du gjorde ikke det, du. Men jeg følte at du måtte vite det. Du er slik en prakt-jente, så du måtte få vite den barske sannhet. :)

Nå er du skummel..

:D:tease:

 

Edit: Jeg er dårlig ved spøker og slike ting, om du ikke skjønte det. ;)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...