Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden det er så utrolig lite å gjøre på jobben nå om dagen fant jeg ut at jeg skulle legge inn wow å se åssen det gikk på laptopen.. i går hadde jeg ikke cd/dvd her så dro med meg i dag og har instalert.. men seff.. account managment er nede :S jaja

 

Hmm, en vennine av meg og søstra skal på shopping, på in & ut.. litt av et sted å dra på familieshopping :p

Lenke til kommentar
Den Store Lebowski  59,50

Adaptation  59,50

Mannen Uten Minne  59,50

Memento  59,50

Convoy  59,50

Phone  59,50

Ed Wood  59,50

Elefantmannen  59,50

Himmelfall  59,50

 

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg skal ha vekk 1. hvem av de er ikke nødvendig? himmelfall?

Himmelfall har jeg aldri hørt om, men tror ikke "Phone" eller "Convoy" er noen skikklig go filmer de heller.

 

Hvor fant du filmene til disse prisene? Memento er foresten en nydlig film :)

Convoy er en keeper , sikklig lastebil film det :love:

Lenke til kommentar
GLeder meg til ikveld, da blir det kanskje et lite lan, vi spiller DoTA :p

Sykkelritt her imorgen, jeg skal filme. Hadde jeg ikke sagt ja til å filme skulle jeg selvsagt syklet..

helt sikkert :p

 

EDIT: var da veldig stille her i dag , jaja er inne i netbanken til dama og stjeler penger :devil: skal endlig få kjøpt meg ny halo 2 cd ( som hu ødela )

 

EDIT2: nesten en time uten inlegg WTF !!!

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Fy han helvete som jeg hater datakræsj..!! synes maskiner detter som fluer rundt meg nå. og alltid når jeg skal bruke de. nå nettopp døde harddisken til far min sin maskin. kanskje ikke så rart siden det var en maxtor men kjipt uansett siden de har masse bilder osv på disken..

 

skal teste og kjøpe lik disk og bytte kretskort og se om jeg klarer lure ut noe data av den..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...