Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikker på at noen ga en femmer?

TV-reklamen påstår i alle fall det, men det er påfallende at logoen til avisen som gav det er så liten at det er umulig å tyde navnet... :p

 

Navnet ender i alle fall på "...avisa", og er i rød skrift. Det burde vel utelukke en del.

Lenke til kommentar
Får ikke lønning før ved månedskifte, og kontoen min er tom nå. :(

 

Får lønning den 20, og har bare 9k igjen :S hehe.. Pappa fikk lønning på 250000 i dag.. etter skatt.. hehe.. siden firmaet han jobber egentlig skulle legges ned 1 juli får han litt mer, siden det var en slik sluttpakke. Men så fikk firmaet driver på lenger alikevel.. hmm *grine meg til bil* skal iallefall prøve på det

Lenke til kommentar
Sikker på at noen ga en femmer?

TV-reklamen påstår i alle fall det, men det er påfallende at logoen til avisen som gav det er så liten at det er umulig å tyde navnet... :p

 

Navnet ender i alle fall på "...avisa", og er i rød skrift. Det burde vel utelukke en del.

Vel, VG, Dagbladet eller Aftenposten er det hvertfall ikke.

 

Men...på Norwegian Bandindex:

http://bandindex.no/index.cfm?template=use...m/8031_1366.htm

 

Terningkastene blir henholdsvis 5/6 og 8/10.

Bra jobba :roll:

(Må påpekes at det der er en anmeldelse skrevet av en tilfeldig "forbipasserende" og ikke noen i ledelsen på Norwegian Bandindex.

 

Dette er den eneste 5'eren jeg har sett Sandra har fått. Den avisa det reklameres med i reklamen for plata må være en bitteliten lokalavis ett eller annet sted. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...