Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har også gjort noe som jeg aldri har gjort siden ungdomskolen faktisk, jeg har fjernet skjegget mitt :scared:

 

Ser ut som den ungen uten :(

 

*save skjegget mitt*

hm, ungdomskolen ja. tror ikke jeg hadde noe som lignet på dun engang på den tiden! :green:

 

gi oss en RPP da så vi kan humre litt her. :wee:

 

edit: Har faen meg selvfølgelig glemt og kjøpe inn drikke til ikveld.. :hrm:

Endret av phax
Lenke til kommentar
Har også gjort noe som jeg aldri har gjort siden ungdomskolen faktisk, jeg har fjernet skjegget mitt :scared:

 

Ser ut som den ungen uten :(

 

*save skjegget mitt*

hm, ungdomskolen ja. tror ikke jeg hadde noe som lignet på dun engang på den tiden! :green:

 

gi oss en RPP da så vi kan humre litt her. :wee:

 

edit: Har faen meg selvfølgelig glemt og kjøpe inn drikke til ikveld.. :hrm:

Ikke kødd med duna mine :angry:

 

.. jeg håper inderlig jeg får barbermaskin til konfirmasjonen nå ass.. Jeg har fått tildelt en gammel, sløv og bråkete ( høres ut som en jumbojett fyrer opp ) barbermaskin nå :)

Lenke til kommentar
Jeg skal IKKE fjerne "skjegget" enda. Må nesten ha litt lengde på det når jeg først er i gang. :thumbup:

Hvor lenge har du spart? du har jo lengde på ditt du da. mitt vokser ikke så jævlig foort det men. Det kommer seg.

Mitt vokser ikke så fort det heller, har vel spart i 5 måneder snart tror jeg. Kan knyte strikk rundt det nå da. :fun: Men det ser litt teit ut.

Lenke til kommentar

Ikke kødd med duna mine :angry:

 

.. jeg håper inderlig jeg får barbermaskin til konfirmasjonen nå ass.. Jeg har fått tildelt en gammel, sløv og bråkete ( høres ut som en jumbojett fyrer opp ) barbermaskin nå :)

Hva skal du med barbermaskin visst du bare har dun?

Lenke til kommentar

Ikke kødd med duna mine :angry:

 

.. jeg håper inderlig jeg får barbermaskin til konfirmasjonen nå ass.. Jeg har fått tildelt en gammel, sløv og bråkete ( høres ut som en jumbojett fyrer opp ) barbermaskin nå :)

Hva skal du med barbermaskin visst du bare har dun?

... Bart`n er ikke dun lenger!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...