MagE Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg sverger! folk er som sauer og kuer når dem venter på mat...det eneste jeg hører er BÆÆÆÆÆ og MøøØØøø EDIT: ja, en dårlig dag på jobb... *vondt i rygg* Pleier folk og mase på resturanger? Det tar alltid for lang tid synest jeg, men sier nå ingenting om jeg må vente lenge. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg sverger! folk er som sauer og kuer når dem venter på mat...det eneste jeg hører er BÆÆÆÆÆ og MøøØØøø EDIT: ja, en dårlig dag på jobb... *vondt i rygg* Pleier folk og mase på resturanger? Det tar alltid for lang tid synest jeg, men sier nå ingenting om jeg må vente lenge. Folk maser ja...! når jeg har 10 folk rundt meg som også er som sauer (mine kjære medarbeidere) løper rundt og skriker; "Jeg trenger medium biff nå"! "trenger laks"!! Så jeg ble såpass sinna at jeg slo i bordet å skreik hold kjeft... --------------- Hoho, skulle se hvor høy flamme jeg klarte å få på grillen i dag la oss bare si at det ble sort i taket, og taket er høøøøøyt Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 På lørdag skal jeg ut å fly småfly for første gang, faktisk prøve å styre det selv og Og i morgen får jeg lønninga mi fra sommerjobbinga mi Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 WTF? En moderator, suport i SO? The ironi of it all Er litt forskjell på søppelsupport, og support slik: "omg bluescreen, kan noen hjelpe meg? skjekk denne tråden!!!" Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg elsker å ha vakt tre på melkebaren! Kommer hjem med mat de ellers ville solgt til minst 200 kroner. Moha, selv om du har bedre timelønn enn meg danielsn så får ihvertfall ikke du maten gratis og med deg mat hjem! *Digge jobb* Vi fikk vannet tilbake tidligere enn ventet, så nå som jeg kom ihjem var det her alt. Digg dag. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Sånn. da var jeg hjemme fra kjedelige london. damn som dere poster her. orker ikke i verden å lese alt det BS greiene der. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Sånn. da var jeg hjemme fra kjedelige london. damn som dere poster her. orker ikke i verden å lese alt det BS greiene der. Står ikke noe spess interesangt alikevel Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Var jeg helt alene her i SO nå da? Sitter her i finstasen og venter på Tore som skal kjøre (og være med) på Tre Kæll klokka ni... EDIT: Nei Gohan er jo her! Endret 14. juli 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Er jeg ( ) ? Da må jeg bare si : -Teddy- FTW! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 FTW! Umh, For Teh Win? Hva betyr nå det egentlig? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Det betyr For The Win ja. det jeg mente. Men av og til leser jeg "Fuck The What" Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg elsker å ha vakt tre på melkebaren! Kommer hjem med mat de ellers ville solgt til minst 200 kroner.Moha, selv om du har bedre timelønn enn meg danielsn så får ihvertfall ikke du maten gratis og med deg mat hjem! *Digge jobb* Vi fikk vannet tilbake tidligere enn ventet, så nå som jeg kom ihjem var det her alt. Digg dag. Ikke gratis mat jo det har jeg Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Når jeg er med å stenger på lørdager, har jeg som oftest med meg smørbrød, kaker og pizza hjem jeg også!guddi wuddi Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Sånn, da fikk jeg solgt kartongen med røyk jeg hadde liggende her også. Ikke verst. Endret 14. juli 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Ikke gratis mat jo det har jeg Sånn ca her også Endret 14. juli 2005 av haddis Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Ikke gratis mat jo det har jeg Hjemmelaget/lagd fra bunn, ikke kjøpt inn? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Har gratis mat jeg og, morra mi betaler Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Tenkte på at jobben ga maten jeg. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Tenkte på at jobben ga maten jeg. Nei du sier ikke det, vi er ikke helt brød heller Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Nå som vi snakker om mat så skal jeg eta taco om 10 min ca skal bli godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg