Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Unnskyld, skal aldri skje igjen.  :blush:

Ikke farlig. B|Real har bare [tørikkesi] uka si.

 

B|Real kan bli farlig om han blir sur. :wee: Han kan komme til å begynne å veive med den store hellige 10%+warn-staven sin!

Eller enda værre: Feriestaven sin! *Bøye seg i støvet for den store b-real*

Lenke til kommentar

Var syk i går. Ble ikke bedre i dag :( *Se for seg de andre folka på jobb som bare tror jeg er lat elens. Jeg tror iallefall de tror det.*

 

BTW: Hadde en sykt realistisk drøm i natt. Drømte at jeg ikke greide og såve (noe jeg ikke greide) og gikk ned i kjellerstua for og se på TV. Skrudde på parabolen (som ikke er der lenger,) og såg litt på TV. Det værste var at klokka som kommer opp når man sikfter kanal "stemte" (la meg ca klokka 22:00, TV viste 22:30.) så satt jeg og prøvde og finne ut av fjernkontrollen som var litt andereledes. Da kom det en mørk sikkelse som jeg ikke såg ansikte på og banket på vinduet mitt. Den gliste. Tror jeg ofte drømmer om denne sikkelsen. Den går alltid rundt huset mitt og banker på vinduene når den ser meg. Gliser stygt gjør den også. Ser ikke ansiktet. Våknet klokka 23:00 sammenkrøllet. Låg likt som jeg gjorde i drømmen min også. Kvakk helt sykt når jeg såg sikkelsen i drømmen og krøllet meg sammen, var livredd, oppførte meg som om den skulle hoppe inn vinduet og drepe meg. Sikkelsen har også en rake med tre støvler på. De slår på vinduet i rekkefølge, en gang hver.

 

*BTW; den BTW'en var lang.*

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...