Tonio Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Vi har ikke vann her nå, får det ikke igjen før klokken åtte. Det å ikke ha vann er det væææærste som finnes synes jeg. Det synes ikke jeg!=) Null sjanse for at det blir tvangsvasking. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Gratulerer med dagen -Teddy- Takk! Fikk nettopp tre pins av Bestemor med påskriften "God you're ugly", "L" (Learning) og "SHIT happens". Første var best. Vi har ikke vann her nå, får det ikke igjen før klokken åtte. Mhm, det er leit. Var sånn her for non euker siden og, vi hadde fått forvarsel sa de da. Forvarselet var lagt i postkassa klokka 1400 på en søndag, hvem er vel i posten da? Vannet ble tatt klokka 0900 på mandag... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg gikk ut og spurte da jeg ikke fikk dusjet. Ikke en lapp i posten engang altså. Dere får ha en fin dag i dag da, nå drar jeg på jobb. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Vi har ikke vann her nå, får det ikke igjen før klokken åtte. Det å ikke ha vann er det væææærste som finnes synes jeg. Det synes ikke jeg!=) Null sjanse for at det blir tvangsvasking. *komme med brannbil og spyle deg ned* Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 HA, ha! GEnialt BTW: Hva skulle verden gjort uten vann? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 HA, ha! GEnialt BTW: Hva skulle verden gjort uten vann? Dødd? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 HA, ha! GEnialt BTW: Hva skulle verden gjort uten vann? Dødd? Korrekt, darkness|! Du er jaggu meg en flink en. *gi diplom* Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 man trenger ikkke vann da.. man kan jo drikke brus og melk Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 man trenger ikkke vann da.. man kan jo drikke brus og melk Du vet at kyr trenger vann? De som lager melk vet du. Du vet at er lagd av vann? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 man trenger ikkke vann da.. man kan jo drikke brus og melk Du vet at kyr trenger vann? De som lager melk vet du. Du vet at er lagd av vann? fllisespikkeri...melken kan bli kjørt hjem til deg og da kan kuene stå et sted med vann... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 happi bølsdai 2 u, happi bølsdai 2 u, happi bølsdai 2 u teddi, happi bølsdai 2 u! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 man trenger ikkke vann da.. man kan jo drikke brus og melk Du vet at kyr trenger vann? De som lager melk vet du. Du vet at er lagd av vann? fllisespikkeri...melken kan bli kjørt hjem til deg og da kan kuene stå et sted med vann... Intelligent. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 man trenger ikkke vann da.. man kan jo drikke brus og melk Du vet at kyr trenger vann? De som lager melk vet du. Du vet at er lagd av vann? fllisespikkeri...melken kan bli kjørt hjem til deg og da kan kuene stå et sted med vann... Intelligent. seff.. når man ikkke kan tenke på jobb må man tenke på noe annet... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) man trenger ikkke vann da.. man kan jo drikke brus og melk Du vet at kyr trenger vann? De som lager melk vet du. Du vet at er lagd av vann? fllisespikkeri...melken kan bli kjørt hjem til deg og da kan kuene stå et sted med vann... Intelligent. seff.. når man ikkke kan tenke på jobb må man tenke på noe annet... Uintelligent, jeg glemte bare ''U'' sist gang. Skal ikke skje igjen. Hvordan skal du klare deg uten vann? Endret 14. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 happi bølsdai 2 u, happi bølsdai 2 u, happi bølsdai 2 u teddi, happi bølsdai 2 u! Ah, derfor du skrev det på MSN! TakkTakk! Du kunne ikke legge ut en mp3? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 hehe..frekk du Hadde vært morsom å se deg klare deg uten vann sammenhengende i mange uker. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) hehe..frekk du Jeg? Han må jo legge ut sangen sin som mp3! EDIT: Ah, alt handler ikke om meg. Endret 14. juli 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Graaaaatuuuleeeeereeeeeer -Teddy-, ja, med dagen! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 hehe..frekk du Jeg? Han må jo legge ut sangen sin som mp3! EDIT: Ah, alt handler ikke om meg. Eid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg