Dr3as Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Google og GMail ligger nede De funker da fint her.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg drar til Frankrike i dag Skal på ferie til uti august, da begynner skolen... Jeg er spent som pokker! Gleder meg! I dag har jeg tatt en liten sjanse. Vi er et par stykker som driver og spleiser på bursdagsgave til en kompis. Han er stor Dream Theater-fan men har ikke råd (tar seg ikke råd) til å dra på konserten i Oslo 30. september, så vi kjøper fly- og konsertbillett til ham. Så nå har jeg lagt ut for det, men jeg har ikke fått betalt av noen av de andre enda. Lurer på om jeg kommer til å få det Herr Brun Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) De funker da fint her.. her og Endret 14. juli 2005 av mini me Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Ikke her : Vi finner ikke "www.gmail.com" Du kan prøve på nytt ved å skrive inn URL-adressen på adresselinjen ovenfor. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg drar til Frankrike i dag Skal på ferie til uti august, da begynner skolen... Jeg er spent som pokker! Gleder meg! I dag har jeg tatt en liten sjanse. Vi er et par stykker som driver og spleiser på bursdagsgave til en kompis. Han er stor Dream Theater-fan men har ikke råd (tar seg ikke råd) til å dra på konserten i Oslo 30. september, så vi kjøper fly- og konsertbillett til ham. Så nå har jeg lagt ut for det, men jeg har ikke fått betalt av noen av de andre enda. Lurer på om jeg kommer til å få det Herr Brun God tur! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Er jobb... Hadebra, folkens! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Gmail og Google funker da ypperlig her. *Kosepå BF2 pakka nede* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Gmail og Google funker da ypperlig her. *Kosepå BF2 pakka nede* Her og gmail EDIT: vi har vell fått bekreftet at gmail virker nå Endret 14. juli 2005 av danielsn Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Men her er hotmail veldig treg.... Databutikken sendte skjermkortet idag, så jeg får det ikke før i morra. Må satse på at R9600 256MB klarer å dra BF2 en dag da. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Født med sølvskje i munnen? Nå kan vi endelig få testet dere pappagutter der ute.. trenger vel ikke nevne navn. 4 av 12. Du har tydeligvis klart deg på egen hånd beklager visst denne er nevnt før her, er ikke så aktiv for tiden. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Er du vokst opp «med sølvskje i munnen»? 9 av 12. Du er født med sølvskje i munnen jaja.. hmm.. latterlig dag på jobben igjeeeeen. han ene skulle vist bort i dag, og han andre ringte å sa at han tok det lille han skulle gjøre hjemmenifra. Så nå sitter jeg her å trykker. Veldig lite å gjøre og ingen å snakke med :S Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 PC'en vil ikke starte etter strømbrudd her i går verken med OCZ PSU'en eller chieftecen :/ Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Født med sølvskje i munnen? Nå kan vi endelig få testet dere pappagutter der ute.. trenger vel ikke nevne navn. 4 av 12. Du har tydeligvis klart deg på egen hånd beklager visst denne er nevnt før her, er ikke så aktiv for tiden. 3 av 12. Du har tydeligvis klart deg på egen hånd Er litt i tvil på om jeg skule svart "nei" på orginalkunst, pappa maler litt og har noen utstillinger så jeg har et bilde av han her. Er jo orginalkunst det. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Er du vokst opp «med sølvskje i munnen»? 4 av 12. Du har tydeligvis klart deg på egen hånd Gratulerer med dagen -Teddy- Vi har ikke vann her nå, får det ikke igjen før klokken åtte. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Vi har ikke vann her nå, får det ikke igjen før klokken åtte. Det å ikke ha vann er det væææærste som finnes synes jeg. Hmm, hu dama som har sommerjobb i resepsjonen er søøøøt Lenke til kommentar
robB Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) God dag. GTA : San Andreas er rått! *Spille det* Endret 14. juli 2005 av robB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg