Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg drar til Frankrike i dag :D Skal på ferie til uti august, da begynner skolen... Jeg er spent som pokker! Gleder meg!

I dag har jeg tatt en liten sjanse. Vi er et par stykker som driver og spleiser på bursdagsgave til en kompis. Han er stor Dream Theater-fan men har ikke råd (tar seg ikke råd) til å dra på konserten i Oslo 30. september, så vi kjøper fly- og konsertbillett til ham. Så nå har jeg lagt ut for det, men jeg har ikke fått betalt av noen av de andre enda. Lurer på om jeg kommer til å få det :hmm:

 

Herr Brun

Lenke til kommentar
Jeg drar til Frankrike i dag :D Skal på ferie til uti august, da begynner skolen... Jeg er spent som pokker! Gleder meg!

I dag har jeg tatt en liten sjanse. Vi er et par stykker som driver og spleiser på bursdagsgave til en kompis. Han er stor Dream Theater-fan men har ikke råd (tar seg ikke råd) til å dra på konserten i Oslo 30. september, så vi kjøper fly- og konsertbillett til ham. Så nå har jeg lagt ut for det, men jeg har ikke fått betalt av noen av de andre enda. Lurer på om jeg kommer til å få det :hmm:

 

Herr Brun

God tur! :yes:

Lenke til kommentar

Er du vokst opp «med sølvskje i munnen»?

9 av 12. Du er født med sølvskje i munnen

 

jaja.. hmm.. latterlig dag på jobben igjeeeeen. han ene skulle vist bort i dag, og han andre ringte å sa at han tok det lille han skulle gjøre hjemmenifra. Så nå sitter jeg her å trykker. Veldig lite å gjøre og ingen å snakke med :S

Lenke til kommentar
Født med sølvskje i munnen?

 

Nå kan vi endelig få testet dere pappagutter der ute.. trenger vel ikke nevne navn.:wee:

 

4 av 12. Du har tydeligvis klart deg på egen hånd

 

beklager visst denne er nevnt før her, er ikke så aktiv for tiden.

3 av 12. Du har tydeligvis klart deg på egen hånd

 

Er litt i tvil på om jeg skule svart "nei" på orginalkunst, pappa maler litt og har noen utstillinger så jeg har et bilde av han her. Er jo orginalkunst det. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...