JR Ewing Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 masse piss Tøysegutter! Hihi, jeg og kaiern er noen rabagaster av oss. Vet da det! <3 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 masse piss Tøysegutter! Hihi, jeg og kaiern er noen rabagaster av oss. Vet da det! <3 Vil du være med i rabagast-gjengen? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Ahh, da var Batman Begins førpremieren sett - Konge film! Og den kvinnelige hovedrollen var Jeg har også kjøpt The Simpsons - sesong 5, som jeg skal se nå.. God natt g33kz Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Gleder meg til å se Batman Begins Hostesaft smaker VONDT Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Gleder meg til å se Batman Begins Hostesaft smaker VONDT hvilken hostesaft har du fått deg ?? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Gleder meg til å se Batman Begins Hostesaft smaker VONDT hvilken hostesaft har du fått deg ?? Er ikke sikker på hva den heter. Noe mamma kjøpte. Ser ut til at den virker, for det roa seg noe etter jeg tok første gang i dag. Men det smaker hvertfall ikke noe godt. Har aldri likt hostesaft Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Vel, da la jeg meg. God Natt! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 stikker og spiller litt *poff* Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 I morgen skal jeg til venninnen min sin nye leilighet på Majorstuen. Det blir kjempemorsomt. Har fått høre alt om paret ved siden av som krangler som faen og kona som bitchslapper mannen Kanskje jeg til og med får høre det mens jeg er der Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Huff, i morra drar foreldra bort i 4 uker, så da blir jeg hjemme alene i 2 av dem. Kjipe saker. KJIPT Å VÆRE ALENE HJEMME? Redd gardinene skal spise deg? Hvorfor vil jeg at de skal dra bort? De kjøper mat, gjør oppvaken, gjør skittentøyet, rydder opp maten når jeg er ferdig, gir meg penger, vekker meg. Alt som jeg gjør når de er hjemme kan jeg gjøre når de er bort, så er ikke akkurat å hoppe i taket at de er reist bort. Du kan ronke i stua. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Nattinatt, folkens. Legg dere; snart morgen! Får håpe det blir sol og bading i morra også! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 ffs hvem lager et fps spill i dag og ikke har med en hoppe funsjon !!!! nei det bondspillet suger kølle Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Dame mas gazolina!! Me gusta la gazolina! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Dame mas gazolina!! Me gusta la gazolina! Jeg danser litt hver gang jeg hører den. Kroppen min bare MÅ. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Dame mas gazolina!! Me gusta la gazolina! Jeg danser litt hver gang jeg hører den. Kroppen min bare MÅ. Shaker du booty'en og gnikker på deg og sånt når du danser til sangen? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Dame mas gazolina!! Me gusta la gazolina! Jeg danser litt hver gang jeg hører den. Kroppen min bare MÅ. Shaker du booty'en og gnikker på deg og sånt når du danser til sangen? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Kan ikke folk være mere våkene?? Nattevakt er fantastisk kjedeeeeeelig! Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Huff å jobbe om natten er kjiiiipt Spess når du er alene og ser ut vinduet der har folk FULL fest Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 neei.. ka du trur. trøtt, småfull, overkåt, tørst.. alt er som det pleier med andre ord. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 gud og stille alle var her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg