Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg går i senga. Nyvaska dynetrekk og laken osv!

 

Jeg er veeeldig kresen når det gjelder det. Mamma må vaske lakenet og dynetrekket om morgenen, sånn at ALT er tørt til kvelden når jeg skal legge meg. Dermed har jeg ALLTID det samme lakenet og dynetrekket! :D

 

Noen som vil være med og sove det inn? Er ikke noe særlig behagelig etter en vask.. :/

Lenke til kommentar
Jeg går i senga. Nyvaska dynetrekk og laken osv!

 

Jeg er veeeldig kresen når det gjelder det. Mamma må vaske lakenet og dynetrekket om morgenen, sånn at ALT er tørt til kvelden når jeg skal legge meg. Dermed har jeg ALLTID det samme lakenet og dynetrekket! :D

 

Noen som vil være med og sove det inn? Er ikke noe særlig behagelig etter en vask.. :/

hvasker du det hver dag :scared:

Lenke til kommentar
Jeg går i senga. Nyvaska dynetrekk og laken osv!

 

Jeg er veeeldig kresen når det gjelder det. Mamma må vaske lakenet og dynetrekket om morgenen, sånn at ALT er tørt til kvelden når jeg skal legge meg. Dermed har jeg ALLTID det samme lakenet og dynetrekket! :D

 

Noen som vil være med og sove det inn? Er ikke noe særlig behagelig etter en vask.. :/

hvasker du det hver dag :scared:

:scared:

 

What?

Lenke til kommentar
Huff, i morra drar foreldra bort i 4 uker, så da blir jeg hjemme alene i 2 av dem. Kjipe saker.

KJIPT Å VÆRE ALENE HJEMME?

 

Redd gardinene skal spise deg?

 

:p

Hvorfor vil jeg at de skal dra bort? De kjøper mat, gjør oppvaken, gjør skittentøyet, rydder opp maten når jeg er ferdig, gir meg penger, vekker meg.

Alt som jeg gjør når de er hjemme kan jeg gjøre når de er bort, så er ikke akkurat å hoppe i taket at de er reist bort.

Lenke til kommentar
Fikk et merkelig tegn på jobben idag...solgte en stk. bilstereo, et termometer og en scart-kabel. Når jeg sjekket hvor mye jeg hadde solgt for stod det: Salg 1337,- kr

 

 

Skremmende

 

 

"The Simpsons" på ZTV :)

jobber du på biltema ??? :p

 

 

aa ikke no som og dusje litt ;) og komme seg i slumsete hjemme klær

 

er det flere her som har hjemme klær , altså klær som er uber komfy og du ikke ville godt ut av huset i ??

Lenke til kommentar

HeavenHell: Oppvaskmaskin, vaskemaskin, tørketrommel og vekkerklokke! :thumbup:

neida :) føler egentlig ikke for å være så mye alene hjemme jeg heller, siden mamma alltid styrer med alt mulig husarbeid.

 

Jaja, stod på bussholdeplassen med ei vennine idag i skjørt og bikini. Var helt sykt hvor mange gutter som vinka, plystra, tuta osv.. Ble sinnsykt flau :blush: Trodde ikke jeg kom til å stå der så lenge også sa jeg at jeg kunne jo vente sammen med henne, og alt for mange kjører forbi. Menmen, kjente sikkert ingen av de :)

 

Møtte dimiles på stranda idag og da, men siden jeg ikke visste at det var han og det tok litt tid før han så at jeg var meg. Og jeg var dratt da han bestemte seg for å introdusere seg så fikk jeg ikke prata med han. Og jeg som digger å møte forumfolk sånn random :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...