akristina92 Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Legger noen merke til at Diskspace10gb nesten aldri er innpå So4 etter kl23? Jeg gjør :!: Huh? Neida, spiller ganske ofte etter den tid.. Er oppe til ca. 1-2 som oftest. Men nå skal jeg spille igjen Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg klarte å laste ned driver sånn at skjermen min endelig funker helt selv Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Å der datt tv'en ut *være sinna på kabel-tv* --------------- At skjermen funker selv? hva? må du sveive den igang eller no? Endret 13. juli 2005 av haddis Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 FtZ- Det finnes en editknapp, bare slik at du vet det edit: ut å klippe plenen nei den har v ikke sett BACK from jobb hva skjer ?? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Tok et kveldsbad og så noen toppløse jenter Hvor gamle var de da? 20 vil jeg tro. bilder !!! du kommer ikke hit og sier sånt uten bilder Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg går i senga. Nyvaska dynetrekk og laken osv! Jeg er veeeldig kresen når det gjelder det. Mamma må vaske lakenet og dynetrekket om morgenen, sånn at ALT er tørt til kvelden når jeg skal legge meg. Dermed har jeg ALLTID det samme lakenet og dynetrekket! Noen som vil være med og sove det inn? Er ikke noe særlig behagelig etter en vask.. :/ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg går i senga. Nyvaska dynetrekk og laken osv! Jeg er veeeldig kresen når det gjelder det. Mamma må vaske lakenet og dynetrekket om morgenen, sånn at ALT er tørt til kvelden når jeg skal legge meg. Dermed har jeg ALLTID det samme lakenet og dynetrekket! Noen som vil være med og sove det inn? Er ikke noe særlig behagelig etter en vask.. :/ hvasker du det hver dag Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Er så trøtt, men må vente til vaksemaskina er ferdig så jeg kan henge opp forkle mitt til tørk... ketchez: syns dynetrekk er bedre etter to-tre dager jeg Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg går i senga. Nyvaska dynetrekk og laken osv! Jeg er veeeldig kresen når det gjelder det. Mamma må vaske lakenet og dynetrekket om morgenen, sånn at ALT er tørt til kvelden når jeg skal legge meg. Dermed har jeg ALLTID det samme lakenet og dynetrekket! Noen som vil være med og sove det inn? Er ikke noe særlig behagelig etter en vask.. :/ hvasker du det hver dag What? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 ketchez: syns dynetrekk er bedre etter to-tre dager jeg Veit! Mye bedre..ekkelt den første natta vertfall! hvasker du det hver dag Har jeg sagt det? Tror mamma vasker det hver 14-de dag elns Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Det kunne virke som om moren din måtte vaske det hver morgen! Men det er bra hun ikke gjør det Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Huff, i morra drar foreldra bort i 4 uker, så da blir jeg hjemme alene i 2 av dem. Kjipe saker. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Huff, i morra drar foreldra bort i 4 uker, så da blir jeg hjemme alene i 2 av dem. Kjipe saker. KJIPT Å VÆRE ALENE HJEMME? Redd gardinene skal spise deg? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Fikk et merkelig tegn på jobben idag...solgte en stk. bilstereo, et termometer og en scart-kabel. Når jeg sjekket hvor mye jeg hadde solgt for stod det: Salg 1337,- kr Skremmende "The Simpsons" på ZTV Endret 13. juli 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 masse piss Tøysegutter! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Huff, i morra drar foreldra bort i 4 uker, så da blir jeg hjemme alene i 2 av dem. Kjipe saker. KJIPT Å VÆRE ALENE HJEMME? Redd gardinene skal spise deg? Hvorfor vil jeg at de skal dra bort? De kjøper mat, gjør oppvaken, gjør skittentøyet, rydder opp maten når jeg er ferdig, gir meg penger, vekker meg. Alt som jeg gjør når de er hjemme kan jeg gjøre når de er bort, så er ikke akkurat å hoppe i taket at de er reist bort. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Vært alene hjemme ei veke no! Det er jo bare digg Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Fikk et merkelig tegn på jobben idag...solgte en stk. bilstereo, et termometer og en scart-kabel. Når jeg sjekket hvor mye jeg hadde solgt for stod det: Salg 1337,- kr Skremmende "The Simpsons" på ZTV jobber du på biltema ??? aa ikke no som og dusje litt og komme seg i slumsete hjemme klær er det flere her som har hjemme klær , altså klær som er uber komfy og du ikke ville godt ut av huset i ?? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 masse piss Tøysegutter! Hihi, jeg og kaiern er noen rabagaster av oss. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 HeavenHell: Oppvaskmaskin, vaskemaskin, tørketrommel og vekkerklokke! neida føler egentlig ikke for å være så mye alene hjemme jeg heller, siden mamma alltid styrer med alt mulig husarbeid. Jaja, stod på bussholdeplassen med ei vennine idag i skjørt og bikini. Var helt sykt hvor mange gutter som vinka, plystra, tuta osv.. Ble sinnsykt flau Trodde ikke jeg kom til å stå der så lenge også sa jeg at jeg kunne jo vente sammen med henne, og alt for mange kjører forbi. Menmen, kjente sikkert ingen av de Møtte dimiles på stranda idag og da, men siden jeg ikke visste at det var han og det tok litt tid før han så at jeg var meg. Og jeg var dratt da han bestemte seg for å introdusere seg så fikk jeg ikke prata med han. Og jeg som digger å møte forumfolk sånn random Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg