Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Ahh, nå skal jeg vaske badet, kle på meg og sminke meg på 30 min.

Takk gud for at jeg har en liten "super-woman" inni meg! Men dere får ha en god dag alle sammen, nå skal jeg spise kaker til jeg ruller rundt i huset :D

Akkurat slik som inatt når du takket gud for at du hadde min lille "super-man" inni deg! :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ahh, nå skal jeg vaske badet, kle på meg og sminke meg på 30 min.

Takk gud for at jeg har en liten "super-woman" inni meg! Men dere får ha en god dag alle sammen, nå skal jeg spise kaker til jeg ruller rundt i huset :D

Akkurat slik som inatt når du takket gud for at du hadde min lille "super-man" inni deg! :green:

:lol:

Lenke til kommentar
Ahh, nå skal jeg vaske badet, kle på meg og sminke meg på 30 min.

Takk gud for at jeg har en liten "super-woman" inni meg! Men dere får ha en god dag alle sammen, nå skal jeg spise kaker til jeg ruller rundt i huset :D

Akkurat slik som inatt når du takket gud for at du hadde min lille "super-man" inni deg! :green:

Hæhæ

 

Nice ^_^

 

 

Trodde jeg skulle få tilbringe 16. mai med madammen, men ser ikke slik ut. Blir vel bare ei kveldsfylla sammen med venner. Jaja.

Lenke til kommentar
Har også gjort noe som jeg aldri har gjort siden ungdomskolen faktisk, jeg har fjernet skjegget mitt :scared:

Her prøver jeg å spare til skjegg for første gang nesten også fjerner alle sitt. Skuffende

Var ikke meningen. Skulle stusse det og så ble det litt VELL feil og jeg kunne bare fjerne hele driten liksågodt :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...