phax Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ahh, nå skal jeg vaske badet, kle på meg og sminke meg på 30 min. Takk gud for at jeg har en liten "super-woman" inni meg! Men dere får ha en god dag alle sammen, nå skal jeg spise kaker til jeg ruller rundt i huset Akkurat slik som inatt når du takket gud for at du hadde min lille "super-man" inni deg! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 fyfaen du er nasty phax. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ahh, nå skal jeg vaske badet, kle på meg og sminke meg på 30 min. Takk gud for at jeg har en liten "super-woman" inni meg! Men dere får ha en god dag alle sammen, nå skal jeg spise kaker til jeg ruller rundt i huset Akkurat slik som inatt når du takket gud for at du hadde min lille "super-man" inni deg! Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 fyfaen du er nasty phax. ikkje nokka nording sjikanering. hvorfor lurte du på om jeg var nordlenning forresten? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 fyfaen du er nasty phax. ikkje nokka nording sjikanering. hvorfor lurte du på om jeg var nordlenning forresten? ligna på en, ikke ta det personlig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 ligna på en, ikke ta det personlig. hehe, ok godt å vite! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Nei, jeg går ut og får noe gjort! Snakkes folkens! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Ahh, nå skal jeg vaske badet, kle på meg og sminke meg på 30 min. Takk gud for at jeg har en liten "super-woman" inni meg! Men dere får ha en god dag alle sammen, nå skal jeg spise kaker til jeg ruller rundt i huset Akkurat slik som inatt når du takket gud for at du hadde min lille "super-man" inni deg! Hæhæ Nice ^_^ Trodde jeg skulle få tilbringe 16. mai med madammen, men ser ikke slik ut. Blir vel bare ei kveldsfylla sammen med venner. Jaja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Har også gjort noe som jeg aldri har gjort siden ungdomskolen faktisk, jeg har fjernet skjegget mitt Ser ut som den ungen uten *save skjegget mitt* Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Har også gjort noe som jeg aldri har gjort siden ungdomskolen faktisk, jeg har fjernet skjegget mitt Ser ut som den ungen uten *save skjegget mitt* RPP! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Har også gjort noe som jeg aldri har gjort siden ungdomskolen faktisk, jeg har fjernet skjegget mitt Her prøver jeg å spare til skjegg for første gang nesten også fjerner alle sitt. Skuffende Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg får ikke lov til og spare til skjegg jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Har også gjort noe som jeg aldri har gjort siden ungdomskolen faktisk, jeg har fjernet skjegget mitt Her prøver jeg å spare til skjegg for første gang nesten også fjerner alle sitt. Skuffende Var ikke meningen. Skulle stusse det og så ble det litt VELL feil og jeg kunne bare fjerne hele driten liksågodt Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Gi oss et bilde B|Real ? Vær så snill Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Har moderatorene mensen i dag? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Må jo ha brutalt skjegg på system of a down konserten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg