Mato Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 hømm hvordan bør prisforholdet mellom høytalere og resten av anlegget være ?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 hømm hvordan bør prisforholdet mellom høytalere og resten av anlegget være ?? to hundre millioner. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 hømm tro om det er verd og bruke 5k på og opdaterer forsterkeren min , er jo mere en høytalerne mine koster Hvilken har du nå da? --- La meg 20:10 i går, så jeg er i toppform akkurat nå! jeg har en doxa 70 mk1 bruker den til og drive to stk dali concept 6 , og jeg angrer nesten på at jeg kjøpte sub , er jo nesten ikke bruk for den Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Fant nettopp ut at Melodi Grand Prix Jr er mye bedre enn selveste Eurovision. *synge på Canis Lupus* Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 hømm hvordan bør prisforholdet mellom høytalere og resten av anlegget være ?? to hundre millioner. øø joda , men det sier ikke noe om hvor mye man bør bruke på hver del btw lenge siden eg har sett deg B Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 hømm hvordan bør prisforholdet mellom høytalere og resten av anlegget være ?? har høyttalere til 6600, hele driten kosta 15000. Dali og Nad Hvis det låter bra , så trenger du da vel ikke ny forsterker eller? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) hømm hvordan bør prisforholdet mellom høytalere og resten av anlegget være ?? har høyttalere til 6600, hele driten kosta 15000. Dali og Nad Hvis det låter bra , så trenger du da vel ikke ny forsterker eller? ikke ny forsterker , opdaterde den hiend merker kan opdateres vet du ' EDIT: kozen dali har du da ?? Endret 13. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 btw lenge siden eg har sett deg B Har andre ting å gjøre nå så jeg sitter ikke så ofte her. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 btw lenge siden eg har sett deg B Har andre ting å gjøre nå så jeg sitter ikke så ofte her. det og ha et liv uten om forumet er jo bare tull Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Brukte alle konfirmasjonspengene mine på det. Du er ikke mann før du har betalt 15000 cash til mannen bak disken. Men det var da en investering som alt annet.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 dali+Nad er omtrent perfekt kombinasjon! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Brukte alle konfirmasjonspengene mine på det. Du er ikke mann før du har betalt 15000 cash til mannen bak disken. Men det var da en investering som alt annet.. eg betalte 12k for høytalerne mine ( suround da ) pø du er ikke man før du køper ny bil kontant ( ikke det at eg har gjort det da ) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 dali+Nad er omtrent perfekt kombinasjon! nna vil si at det finnes andre forsterker som får dali til og spille bedre , nad er litt mere kraft , men det er jo åå så mye bedre en no andre brukere her på forumet sverger til Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Dali er dribra, gir en god og fyldig litt buldrete bass Mens Nad er godt nok for de fleste, gir mye trøkk i lyden samt gode innstillings muligheter Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 NAD ftw! Har en gammel NAD her.. "Stereo Ampilier 3220i" Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 NAD ftw! Har en gammel NAD her.. "Stereo Ampilier 3220i" Tøft, har du noen store kraftige 10" høytalere slik at det blir lyd av det da? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Dali er dribra, gir en god og fyldig litt buldrete bass Mens Nad er godt nok for de fleste, gir mye trøkk i lyden samt gode innstillings muligheter Dali er kvalitet det ja. Har 909, ute av produksjon nå, men de speller nå fletta av de nye som tok over iallefall Men får ikke plassert de inntil veggen her så får jo ikke utnytta de skikkelig. Men det er BRA lyd. Det som er viktig. En kamerat av meg kjøpte også litt lyd etter konfirmasjon, Zachry høyttalere.. Kan ikke si det hørtes like pent ut nei.. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Snekkere+Anlegg+Schnappi+Meg = Æsj, trøtt, nå. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Snekkere+Anlegg+Schnappi+Meg = Æsj, trøtt, nå. Haha, sett på Dragosta din tei!! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 http://www.storewars.org/flash/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg