Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Billy Bob: Godbit + revesaks = effektiv innhanking av rømt kattunge.

 

someday.: Ja, det er nok sikkert derfor, du får bruke dagen til å få det opp å gå igjen :wee:

 

Nå er det bare en time eller to, så reiser jeg på fjelltur, og så kanskje til bergen etterpå. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Kom inn på førstevalget, GK Allmenn, med 49.16 poeng.

Hvordan ser du hvor mye pong du fikk? Jeg kom inn på GK Almenn/økonomiske fag, og står på nummer 6 på ventliste til GK Medier og Kommunikasjon.

Når jeg trykte på "Registrer Svar" sto det bla. hvor mange poeng jeg hadde og når skolestart var...

Hvilket fylke bor du i?

 

Kom inn åpå førstevalget :)

Lenke til kommentar
God Morgen, Mine gode forumtroll. elns :p

 

Litt skummel opplevelse her akkurat nå. Jeg sitter forran skjermen med et lite vindu i retning høyre. På mitt venstre øre hører jeg fuglekvitring. På andre side av venstre vegg er det et annet rom.

 

Merkverdig.

du har altså fuler inne i naborommet ??

Lenke til kommentar
Nå fikk jeg lyst på sjokolade, skal jeg stikke å finne meg litt?

nam nam , stikk ut og kjøp deg no sjokolade ;)

 

EDIT: eg fikk just fri på jobben på søndag , hvem sier at det ikke lønner seg og være snill og grei med di som bester når og hva jeg skal gjøre på jobb :D

 

må dog kjøre natt på fredag men det er ikke no pes siden jeg allerede skal kjøre kveld resten av uken :D

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Nå fikk jeg lyst på sjokolade, skal jeg stikke å finne meg litt?

nam nam , stikk ut og kjøp deg no sjokolade ;)

 

EDIT: eg fikk just fri på jobben på søndag , hvem sier at det ikke lønner seg og være snill og grei med di som bester når og hva jeg skal gjøre på jobb :D

 

må dog kjøre natt på fredag men det er ikke no pes siden jeg allerede skal kjøre kveld resten av uken :D

Vi har sjokolade her i huset :p hehe, så jeg finner meg litt :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...