Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pokker, jeg er trøtt. Klokka viste 05xx da jeg stod opp. Måtte kjøre til Sandvika for å restarte noen servere...

Marvil: Volvo > Golf ;)

HAH!

Bring your car. Any time.

Btw, går de 14 tommerene dine rundt eller..? Visste ikke at dem laga så små felger en gang.. Trodde 17" var standard på de fleste biler idag.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Den har en skikkelig kul oppstartslyd, høres nesten ut som en eller ana motor (ikke vaneliig hddmotor), når den starter opp :D

Ja, bråkeharddisker er kult :p

Jeg har WD jeg også. Kommer aldri til å kjøpe det igjen.

DEn bråker ikke så mye... Det kommer bare en lyd når den starter, ellers bråker den ikke

Lenke til kommentar
Den har en skikkelig kul oppstartslyd, høres nesten ut som en eller ana motor (ikke vaneliig hddmotor), når den starter opp :D

DEn bråker ikke så mye... Det kommer bare en lyd når den starter, ellers bråker den ikke

Min bråker når den jobber.. og egentlig generelt sett.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Min bråker når den jobber.. og egentlig generelt sett.

Min høres vertfal nesten ikke (heller ikke når den jobber) men raptoren bråker litt når den jobber

Lenke til kommentar

Maxtor + Lian Li er en herlig kombinasjon hvis man setter pris på støy.

idag sov jeg "lenge", helt til halv elleve. har som dere kanskje skjønner fått døgnrytmen min litt mere på stell.. :wee:

hva skal man så gjøre idag tro..?

edit: maxtor ikke matrox..

Endret av someday.
Lenke til kommentar
Kom inn på førstevalget, GK Allmenn, med 49.16 poeng.

Hvordan ser du hvor mye pong du fikk? Jeg kom inn på GK Almenn/økonomiske fag, og står på nummer 6 på ventliste til GK Medier og Kommunikasjon.

Når jeg trykte på "Registrer Svar" sto det bla. hvor mange poeng jeg hadde og når skolestart var...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...