Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha. Jeg løp meg til femmer rundt Sognsvann i dag :D Jævlig chill at en som jeg kan løpe rundt det stygge vannet der på 15.07 min :w00t: Var egentlig jævlig deilig å løpe der, følte meg skikkelig sporty :p

 

Spiser Snack-a-Jacks nå. Hvordan kan noe så sunt være så digg?

 

Anette: Jeg har bil, men ikke lappen, så han kan sikkert få kjøre min bil :p

Lenke til kommentar

SteffyBoy fikk opprinnelig det siste svaret i SO3, som B|Real redigerte, og stengte tråden.

Etter en stund la Ueland til et innlegg til, som nå er det siste.

 

B|Real startet SO4 og fredrikrb fikk første svar.

 

 

Blir litt rart å si SO4. :/

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Hahaha. Jeg løp meg til femmer rundt Sognsvann i dag :D Jævlig chill at en som jeg kan løpe rundt det stygge vannet der på 15.07 min :w00t: Var egentlig jævlig deilig å løpe der, følte meg skikkelig sporty :p

 

Spiser Snack-a-Jacks nå. Hvordan kan noe så sunt være så digg?

 

Anette: Jeg har bil, men ikke lappen, så han kan sikkert få kjøre min bil :p

hvor langt er det rundt sognsvann?

Lenke til kommentar
SteffyBoy fikk opprinnelig det siste svaret i SO3, som B|Real redigerte, og stengte tråden.

Etter en stund la Ueland til et innlegg til, som nå er det siste.

 

Ueland startet SO4 og fredrikrb fikk første svar.

 

 

Blir litt rart å si SO4. :/

Står her at B|Real startet SO4... men ok...

 

*skrelle potetiser*

Lenke til kommentar
Bra tid, Thea.

Har løpt rundt Sognsvann én gang på tid. Det var i 6. klasse. Da løp jeg på 15.17.

Femmer er bra! Hva var sekserkravet?

Tror sekserkravet for jenter var 14.15 eller noe sånt. Gutter er de nok litt strengere med ja... ;) Målet mitt er å klare sekseren neste år

:)

Lenke til kommentar
Hahaha. Jeg løp meg til femmer rundt Sognsvann i dag :D Jævlig chill at en som jeg kan løpe rundt det stygge vannet der på 15.07 min :w00t: Var egentlig jævlig deilig å løpe der, følte meg skikkelig sporty :p

 

Spiser Snack-a-Jacks nå. Hvordan kan noe så sunt være så digg?

 

Anette: Jeg har bil, men ikke lappen, så han kan sikkert få kjøre min bil :p

Jeg gleder meg til vi skal løpe 13km på asfalt jeg.. Torsdag morgen :(

Lenke til kommentar

Hei, folk. :)

 

*Fortelle om skoledagen sin* :wee:

 

Vel, i dag var det fortsettelse på quizspillet vi lager, med brettet, spørsmålskort og slikt. Gruppen min fikset kort, meg og en kamerat tok pauser og stakk til statoil som vanlig. Ble nogenlunde ferdig etter hvert og bare satt og hadde det sosialt i klasserommet før et par av oss beveget oss ut og kastet en appelsin til hverandre.

 

Små barn, store gleder. Alt i alt en flott skoledag. Nå er jeg bare sulten og trøtt. Men, vurderer å ta meg fri i morgen, ser ut som om vi bare har to skoletimer, og ultrakjedelig å måtte stå opp ekstra tidlig fordi jegi kke har moped, sånn at jeg kan kjøre med pappa og komme over en halvtime for tidlig på skolen for å være der i 90 minutter.

 

Yay, sikkert litt langt innlegg, de som gidder, de leser vel. :p

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg til vi skal løpe 13km på asfalt jeg.. Torsdag morgen :(

:sick:

Det hadde jeg aldri gjort. Tør ikke tenke på hvordan beina hadde vært etterpå...

Da er sti bedre.

 

----

Var forresten på en fjelltopp i dag tidlig. Aldri mer skal jeg gå i støvler i nedoverbakke når det er snø/is i lyngen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...