Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Gohan skrev:
Lurer på om jeg ikke skal få dratt på kino og sett batman return eller hva den nå heter og fantastic four :hmm:

Edit: Er det absolutt _ALT_ som står i hodet på deg? :p [var til Bundy :p ]

Det er ikke alt som står i hodet på meg. Jeg tar frem tissemannen hvergang jeg kjeder meg :dontgetit:

Lenke til kommentar
  Bundy skrev:
  Gohan skrev:
Lurer på om jeg ikke skal få dratt på kino og sett batman return eller hva den nå heter og fantastic four :hmm:

Det er ikke alt som står i hodet på meg. Jeg tar frem tissemannen hvergang jeg kjeder meg :dontgetit:

hvert femte minutt altså? :roll:

:!:

Lenke til kommentar
  Gohan skrev:
  Bundy skrev:
  Gohan skrev:

hvert femte minutt altså? :roll:

:!:

Heller hvert kvarter, kommer ann på hvor mye jeg har kjeda meg.

Lenke til kommentar
  Vero_NiCa skrev:
  Gohan skrev:

Batman Begins er shempe bra film ;)

også quota jeg deg jeg :!:

Lyst til å se den og fantastic four med en gang :\ var en tid jeg var på kino hele tida :p

Lenke til kommentar

satan, saa mange tror jeg ikke det har vaert i so4 paa leeenge! :D Goey! Naa kommer det jo masse nye innlegg til og med.

@@akd: vaer litt snill med henne da, hun er jo ny! Skriv heller: "det ville vaert fint om du fjerner img-taggen i innlegget du redigerer.

:tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...