Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tips ligger på ~30 kr per gang. Som Sc0oT nevnte får du også div. goder som kinobiletter ++

i sommer er det f.eks mulig å tjene seg masse poeng, går du i august så får du dobbelt opp osv osv osv.

Skrevet

Vurdert tanken på at dere kanskje ikke bor oppå hverandre?

bor ikke alle i oslo? mener du at det finnes en verden utenfor også..? :dontgetit: de må jo være litt av noen tapere da.

(usa holdning)

Skrevet (endret)
Der var tordenværet ferdig :D

Ferdig? Hører det fint jeg...

Vurdert tanken på at dere kanskje ikke bor oppå hverandre?

Nei, men 10min unna hver andre...

Endret av paroa
Skrevet (endret)
jeg skjønner seriøst ingenting av tråden, men bananer er godt ihvertfall

... Denne tråden er ikke mye å skjønne..

Bananer :w00t:

Endret av Sc0oT
Skrevet

Les første post ;)

banener i lange baner.

OHNOES! Nå er jeg gay, fordi jeg leste hva som stod på avataren til Fluffe :ermm:

Skrevet

Snakk om hva du vil, så lenge ikke B|Real er her. Da er det ikke lov å snakke om gramatikk eller skole.

Skrevet

Hallmarkfilmer har en tendens til å være utrolig triste og søte på en gang.. Og gjerne handle om sykdommer...

Nettopp sett "life on liberty street". Sønnen til en meget fremstående advokat, forhåndsopptatt på Harvard, chrasher bilen med moren og faren i. Moren dør, gutten selv mister hukommelsen og får afasi/stammer... Og begynner på¨en pizzarestaurant i det vi i Norge kaller "vernet stilling/bedrift"... Og faren går i mot det... En utrolig trist film... Slutter koseligere. Jeg gråt masse under filmen...

Skrevet

Snakk om hva du vil, så lenge ikke B|Real er her. Da er det ikke lov å snakke om gramatikk eller skole.

ooooh.. I det frekke hjørne i dag ? :tease:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...