Kadmium Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Vel.. Jeg merket igår kveld at når jeg trykket på start-logg av-bytt bruker, så kommer jeg til den skjermen med alle brukerkontoene. Og nederst i det venstre hjørnet da så skal det stå: "Slå av (maskinnavn) Etter du har logget på, kan du legge til eller endre kontoer. Gå til kontrollpanel og klikk Brukerkontoer. Men hos meg står det: "Sl av (maskinnavn) Etter du har logget p, kan du legge til eller endre kontoer. G til kontrollpanel og klikk Brukerkontoer. Har ikke den ringe anelse om hva dette kommer av. Har Windows XP Home Edition. Ikke det at dette er en stor krise, men jeg vil jo gjerne ha ordentlig norsk her på operativsystemet mitt Takknemlig for svar Endret 9. mai 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ned på oppgavelinjen, nesten helt til høyre står det "EN", trykk på den knappen og velg Norsk. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 eller switch mellom norsk og engelsk tegnsett med ALT + SHIFT Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Jeg har hatt på Norsk hele tiden, men prøvde for å være sikker. Det er sånn uansett.. Har restarta pc'n også. Har ikke noe problem med å skrive æ ø og å som dere ser her men det er det at det ikke vises æ, ø og å ute på brukerkonto-"tingen". Det er bare ute på den brukerkonto-"tingen" det ikke vil vises æ ø og å. Off-topic: Hva heter forresten sånn "brukerkonto-"tingen"? Oppstartsmeny? Eller er jeg helt på jordet? Edit: Har jeg redigert innlegget, er det sikker på grunn av skriveleif Endret 11. mai 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Still inn regionale innstillinger på kontrollpanélet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå