dagfaune Skrevet 12. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2002 Ønsker forslag til rimelig hardware (PCI-kort) som kan convertere ANALOG (composit) video til f.eks.(AVI)fil. Ønsker god kvalitet og full PAL-oppløsning. Er klar over at Pinnacle DV500 gjør dette, men kanskje jeg kan slippe unna litt billigere? (Har firewirekort og nødvendig programvare for redigering av DV-video.) PÅ forhånd takk ! Hilsen dagfaune [ Denne Melding var redigert av: dagfaune på 2002-07-12 14:41 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 12. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2002 Hei! Bruker eit Pinnacle dc10plus.Som fungerer godt. Men,vil kanskje annbefale å bruke anna software enn den som følger med kortet.. Veit ikkje kva dette koster fortiden.Kosta litt når eg kjøpte det (mange år siden).. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 12. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2002 Et TV-kort med opptaksfunksjon er vel den rimeligste løsningen. Pinnacle PCTVpro ser ut til å være det beste av disse kortene. Det har også S-Video inngang. MPEG1 og MPEG2 komprimering foregår dessverre i software, du bør derfor ha en kraftig cpu. http://www.pinnaclesys.com/ProductPage.asp...103&Langue_ID=2 [ Denne Melding var redigert av: simfan på 2002-07-13 01:14 ] Lenke til kommentar
Raymond79 Skrevet 18. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2002 har du dv-kamera med analog inn -> dv ut? i såfall kjører du bare analog kilde inn i DV- kameraet og kjører capture fra firewire...enkelt! DET KAN JEG....JIPPI!...(sony dcr-pc101e!) [kan ta opp fra hva som helst!] -r. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå