Anathema Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hei.. En dyster dag. Lynet slo ned tiligere på dagen, men på kvelden mister vi strømmen i fem sekunder. Jeg hadde pcen på, ante jo ikke hva som skulle skje. Så jeg skrur den på igjen, og den restarter seg. USB portene funka heller ikke, så jeg måtte bytte til PS2. Lyden går på dobbel hastighet av en eller annen grunn! Alle lyder, musikk, windows, alt! Hva i all verden har skjedd? er det hovedkortet som er kæs ? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Det er nok noke som er gåent ja.. men det skal du jo få på ei eller anna forsikring, det fikk no eg sist det skjedde Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) flash biosen med jumper, eller ta ut batteriet et par sekunder. Og hvis du har mulighet, mål strømforsyningen. Hvis noe skal ryke i en pc, er det sikringen på PSU som skal gå. Endret 10. mai 2005 av Vizla Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Syns nå det var en litt merkelig reaksjon. At lyden spiller på dobble hastitighet liksom. Nå restarter den ikke lenger, men lyden er den samme, og USB portene funker heller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå