Gå til innhold

Klubben mot fargeavatarene!

Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry at jeg ikke fikk svart i går.. Legger til at vi ikke er i mot fargerike avatarer, men når alle på forumet går rundt med nesten like avatrer, blir man gal.

Bedre å være spessiell, enn å være en fargeklatt!

(Foresten syns jeg navnet på tråden skulle blitt endret til Klubben mot fargeklattene)

Lenke til kommentar
støtter dere jeg karer(og jenter) ;)

dette blir KRIG :dremel:

Vi har nettopp inngått fredsavtale, så kommer du og ber om krig igjen?!

Synes de neste som kommer med slike kommentarer og vil starte krangelen igjen burde blitt kastet ut av flodhest sin klubb, hvis ikke flodhest selv er ute etter krangel igjen..

Lenke til kommentar

Synes de neste som kommer med slike kommentarer og vil starte krangelen igjen burde blitt kastet ut av flodhest sin klubb, hvis ikke flodhest selv er ute etter krangel igjen..

hmm kastet ut.. er ikke med i klubben hans engang.. er iriterende at alle har like :no:

tenkt om flere for idenen :thumbdown: eks. T.F.T S klubben :tease:

Lenke til kommentar
@kd har ikke oppdatert lista enda, les igjennom alle sidene så ser du hvor mange som er imot :roll:

Sant det, men man er da ikke offisielt et medlem før en står på lista over medlemmer. Det blir som å melde seg inn i et forum uten å aktivere brukerkontoen, eller å melde seg inn i den norske statskirke uten å bli akseptert.

Det vil bety at det fortsatt er TRE medlemmer, og ikke flere.

Lenke til kommentar

hmm kastet ut.. er ikke med i klubben hans engang.. er iriterende at alle har like :no:

tenkt om flere for idenen :thumbdown: eks. T.F.T S klubben :tease:

jo, du har en av hans avaterer...

Lenke til kommentar
@kd har ikke oppdatert lista enda, les igjennom alle sidene så ser du hvor mange som er imot :roll:

Sant det, men man er da ikke offisielt et medlem før en står på lista over medlemmer. Det blir som å melde seg inn i et forum uten å aktivere brukerkontoen, eller å melde seg inn i den norske statskirke uten å bli akseptert.

Det vil bety at det fortsatt er TRE medlemmer, og ikke flere.

Men du ser vell at vi kommer til å bli flere da..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...