GenericName Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg synes det er morro med fargeavatar. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg synes det er morro med fargeavatar. Så ikke post her! post i den andre tråden! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 støtter dere jeg karer(og jenter) dette blir KRIG Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 WE WANT YOU! Jeg er med, weeee................... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Sorry at jeg ikke fikk svart i går.. Legger til at vi ikke er i mot fargerike avatarer, men når alle på forumet går rundt med nesten like avatrer, blir man gal. Bedre å være spessiell, enn å være en fargeklatt! (Foresten syns jeg navnet på tråden skulle blitt endret til Klubben mot fargeklattene) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvor gammel er dere siden dere må starte en "klubb"?Ordentlig folk starter da en organisasjon Vi leker ikke klubb! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 støtter dere jeg karer(og jenter) dette blir KRIG Vi har nettopp inngått fredsavtale, så kommer du og ber om krig igjen?! Synes de neste som kommer med slike kommentarer og vil starte krangelen igjen burde blitt kastet ut av flodhest sin klubb, hvis ikke flodhest selv er ute etter krangel igjen.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 *melde seg inn i denne klubben* Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hehe...greia har gått over for meg...har brukt den, og droppa den! Jeg stiller meg nøytral. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Wow, dere har hele, la meg se....TRE medlemmer ! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 @kd har ikke oppdatert lista enda, les igjennom alle sidene så ser du hvor mange som er imot Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 @kd har ikke oppdatert lista enda, les igjennom alle sidene så ser du hvor mange som er imot Skal lese igjennom nå... Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 *melde seg inn i denne klubben* *gjøre det samme* Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 støtter dere jeg karer(og jenter) dette blir KRIG Vi har nettopp inngått fredsavtale, så kommer du og ber om krig igjen?! Synes de neste som kommer med slike kommentarer og vil starte krangelen igjen burde blitt kastet ut av flodhest sin klubb, hvis ikke flodhest selv er ute etter krangel igjen.. hmm kastet ut.. er ikke med i klubben hans engang.. er iriterende at alle har like tenkt om flere for idenen eks. T.F.T S klubben Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 @kd har ikke oppdatert lista enda, les igjennom alle sidene så ser du hvor mange som er imot Sant det, men man er da ikke offisielt et medlem før en står på lista over medlemmer. Det blir som å melde seg inn i et forum uten å aktivere brukerkontoen, eller å melde seg inn i den norske statskirke uten å bli akseptert. Det vil bety at det fortsatt er TRE medlemmer, og ikke flere. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 støtter dere jeg karer(og jenter) dette blir KRIG Vi har nettopp inngått fredsavtale, så kommer du og ber om krig igjen?! Synes de neste som kommer med slike kommentarer og vil starte krangelen igjen burde blitt kastet ut av flodhest sin klubb, hvis ikke flodhest selv er ute etter krangel igjen.. hmm kastet ut.. er ikke med i klubben hans engang.. er iriterende at alle har like tenkt om flere for idenen eks. T.F.T S klubben jo, du har en av hans avaterer... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 hmm kastet ut.. er ikke med i klubben hans engang.. er iriterende at alle har like tenkt om flere for idenen eks. T.F.T S klubben Sier du at du IKKE er med i klubben hans? Hvorfor har du avatar fra han da? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 @kd har ikke oppdatert lista enda, les igjennom alle sidene så ser du hvor mange som er imot Sant det, men man er da ikke offisielt et medlem før en står på lista over medlemmer. Det blir som å melde seg inn i et forum uten å aktivere brukerkontoen, eller å melde seg inn i den norske statskirke uten å bli akseptert. Det vil bety at det fortsatt er TRE medlemmer, og ikke flere. Men du ser vell at vi kommer til å bli flere da.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 har jo cs avataren jeg.. er ikke blind... eller.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 har jo cs avataren jeg.. er ikke blind... eller.. Ah. MEN DU HAR VÆRT MED! Catche filene dine i browseren sikkert..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg