Gå til innhold

Klubben mot fargeavatarene!

Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vedde på denne tråden blir stengt en gang, den andre også for den saks skyld :whistle:

Denne klubben ble nok dannet bare fordi @kd ville ha "@kd-klubben" :p

Hvorfor heter den ikke det, forresten?

Og jeg vil ikke være med i den, sagt bare for å være sikker siden det står i første post at man blir medlem om man poster her :)

Lenke til kommentar
Hvis dere ikke liker klubben vår så kan dere holde dere unna, og holde kjeft! :mad:

Dere liker jo ikke klubben vår heller tydeligvis. da kan jo dere holde dere unna selv. Det er ikke klubben vi ikke liker, det er avatarene

"Deres" "klubb" er bare får å provosere og få oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Hvis dere ikke liker klubben vår så kan dere holde dere unna, og holde kjeft! :mad:

Dere liker jo ikke klubben vår heller tydeligvis. da kan jo dere holde dere unna selv. Det er ikke klubben vi ikke liker, det er avatarene

Ja, men du glemte og få vekk de avatarene, kan ikke kjenne igjen folk lengre.. Må lese navna + de er stygge :?

Lenke til kommentar

Ja, men du glemte og få vekk de avatarene, kan ikke kjenne igjen folk lengre.. Må lese navna + de er stygge :?

:evil:

Lenke til kommentar

Den "Lista" til @kd var nok bare ment som en kødd?

Jeg lo iallfall av beskrivelsene av avatarene.. :D

Men han kan skrive opp navnene til de som er i denne "klubben", men han trenger ikke å beskrive avatarene, da blir det for mye arbeid ja. :p

Lenke til kommentar
Denne tråden er spekkfull med negativ ladet energi.

Jeg har et forslag: Steng den.

Det blir bare krangel ut av det uansett.

Enig med Flodhest.

Vi er da langt unna... Vi er i en annet tråd..

Vi er ikke i deres tråd å forstyrrer?

Så slutt å forstyrre oss!

Lenke til kommentar

ANTI: [color=red]R[color=orange]e[/color][color=yellow]g[/color][color=green]n[/color][color=blue]b[/color][color=grey]u[/color][color=purple]e[/color]-[color=red]k[/color][color=orange]l[/color][color=yellow]u[/color][color=green]b[/color][color=blue]b[/color][color=grey]e[/color][color=purple]n[/color][/color]

*Vil oppfordre alle til å legge i signatur.. Jeg synes som mange tidligere har sagt at avatarer er en fin måte å kjenne igjen folk på, og/eller å ytre et budskap.

Jeg håper at dette farge-hysteriet snart går over, som alle andre tullete mote-greier, men jeg kommer ikke til å motarbeide dette mer enn jeg gjør ved mitt signatur-bidrag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...