Gå til innhold

Klubben mot fargeavatarene!

Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne klubben er MYE bedre enn flodhestklubben. her er det ingen forpliktelser som å ha en stygg avatar.

for all del: ikke dra til den andre siden av regnbuen!

Fjern linken din i signaturen. Microsoft.com er ikke vår hjemmeside.

eid eid

@kd må oppdatere medlemslista da :cool:

Lenke til kommentar

jeg har sikre kilder som bekrefter dette (ta en titt på url-en)

Det er dere som er nazi, som ikke tåler folk med annerledes farge.

Fjern linken, ellers linker jeg til uglypeople.com, og sier at du er ranka som nr.1 på topp 10.

Lenke til kommentar
flodhest: hørt om yttringsfrihet?

La temaet ligge du...

Har du hørt om ytringsfrihet?

Det finnes regler (selv om de sannsynligvis ikke gjelder for forum og slike tilfeller som dette :p )!

Ja jeg har det, men det har ingen hensikt i å drive slik å krangle om hvem som har best og hvem som ikke har. La noen like avatarene og la de som ikke liker de være i fred.

Og flodhest, slike "trusler" kan du bare la være.

Lenke til kommentar

jeg har sikre kilder som bekrefter dette (ta en titt på url-en)

haha, du er morsom. Jeg tipper at du er 14-17 eller bor langt unna sivilisasjonen, der hvor ingen mennesker bor og ikke har noe annet å gjøre. Lær deg historie og ha respekt for andre, da kommer du kanskje vidre i livet.

Lenke til kommentar

Må si meg enig her, og ikke fordi jeg er medlem av flodhestklubben. Flodhest tok iniativ til fargeavatarene, og nå er det en del som bruker det. Det er en farsott som kommer til å gå over, og jeg synes det er veldig unøvendig med en "anti-fargeavatar"-tråd. Den fører ingenting positivt med seg.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar

Jeg synes det er fint at folk tar initiativ til å lage en farsott som fargeavartarene på forumet. Det kommer nok til å gå over etter hvert som folk finner ut at andre motiver kanskje er mer spennende eller det startes andre avartar-klubber, men fargene og farsotten mener jeg bare er gøy. :thumbup:

Kanskje den sjokoladebrune avartaren byttes ut med en sjokoladebit, og den rosa med en Hubba Bubba. "Godteri-avartar-klubben" eller noe annet gøy.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Jeg synes det er fint at folk tar initiativ til å lage en farsott som fargeavartarene på forumet. Det kommer nok til å gå over etter hvert som folk finner ut at andre motiver kanskje er mer spennende eller det startes andre avartar-klubber, men fargene og farsotten mener jeg bare er gøy. :thumbup:

Kanskje den sjokoladebrune avartaren byttes ut med en sjokoladebit, og den rosa med en Hubba Bubba. "Godteri-avartar-klubben" eller noe annet gøy.

vi utvider oss nå til merkevarer. more to come ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...