ⅵdar Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Fjern linken din i signaturen. Microsoft.com er ikke vår hjemmeside. jeg har sikre kilder som bekrefter dette (ta en titt på url-en) Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Denne klubben er MYE bedre enn flodhestklubben. her er det ingen forpliktelser som å ha en stygg avatar. for all del: ikke dra til den andre siden av regnbuen! Fjern linken din i signaturen. Microsoft.com er ikke vår hjemmeside. eid eid @kd må oppdatere medlemslista da Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Fjern linken din i signaturen. Microsoft.com er ikke vår hjemmeside. jeg har sikre kilder som bekrefter dette (ta en titt på url-en) Det er dere som er nazi, som ikke tåler folk med annerledes farge. Fjern linken, ellers linker jeg til uglypeople.com, og sier at du er ranka som nr.1 på topp 10. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 flodhest: hørt om yttringsfrihet? La temaet ligge du... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Fjern linken, ellers linker jeg til uglypeople.com, og sier at du er ranka som nr.1 på topp 10. flodhester tåler ikke en spøk Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 flodhest: hørt om yttringsfrihet? La temaet ligge du... Har du hørt om ytringsfrihet? Det finnes regler (selv om de sannsynligvis ikke gjelder for forum og slike tilfeller som dette )! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 flodhest: hørt om yttringsfrihet? La temaet ligge du... Hørt om personangripelse eller provokasjon. Ikke kom med temaet i det hele tatt. Hva med å bare gi ****, dette begynner å bli latterlig morsomt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 flodhest: hørt om yttringsfrihet? La temaet ligge du... Har du hørt om ytringsfrihet? Det finnes regler (selv om de sannsynligvis ikke gjelder for forum og slike tilfeller som dette )! Ja jeg har det, men det har ingen hensikt i å drive slik å krangle om hvem som har best og hvem som ikke har. La noen like avatarene og la de som ikke liker de være i fred. Og flodhest, slike "trusler" kan du bare la være. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 flodhest: hørt om yttringsfrihet? La temaet ligge du... Injurie er nå ikke det samme som ytringsfrihet. Skal la temaet ligge jeg... Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Fjern linken din i signaturen. Microsoft.com er ikke vår hjemmeside. jeg har sikre kilder som bekrefter dette (ta en titt på url-en) haha, du er morsom. Jeg tipper at du er 14-17 eller bor langt unna sivilisasjonen, der hvor ingen mennesker bor og ikke har noe annet å gjøre. Lær deg historie og ha respekt for andre, da kommer du kanskje vidre i livet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Ok, en siste advarsel til dere nå. mer personhets og det VIL bli advarsler og bans. Endret 10. mai 2005 av B|Real Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Denne tråden er spekkfull med negativ ladet energi. Jeg har et forslag: Steng den. Det blir bare krangel ut av det uansett. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Må si meg enig her, og ikke fordi jeg er medlem av flodhestklubben. Flodhest tok iniativ til fargeavatarene, og nå er det en del som bruker det. Det er en farsott som kommer til å gå over, og jeg synes det er veldig unøvendig med en "anti-fargeavatar"-tråd. Den fører ingenting positivt med seg. Endret 10. mai 2005 av bhsand Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Jeg synes det er fint at folk tar initiativ til å lage en farsott som fargeavartarene på forumet. Det kommer nok til å gå over etter hvert som folk finner ut at andre motiver kanskje er mer spennende eller det startes andre avartar-klubber, men fargene og farsotten mener jeg bare er gøy. Kanskje den sjokoladebrune avartaren byttes ut med en sjokoladebit, og den rosa med en Hubba Bubba. "Godteri-avartar-klubben" eller noe annet gøy. Endret 10. mai 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Har oppdatert sig'en min for å vise at jeg støtter retten til å organisere seg. Uansett hvor dumt det man organiserer seg i måtte være. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg synes det er fint at folk tar initiativ til å lage en farsott som fargeavartarene på forumet. Det kommer nok til å gå over etter hvert som folk finner ut at andre motiver kanskje er mer spennende eller det startes andre avartar-klubber, men fargene og farsotten mener jeg bare er gøy. Kanskje den sjokoladebrune avartaren byttes ut med en sjokoladebit, og den rosa med en Hubba Bubba. "Godteri-avartar-klubben" eller noe annet gøy. vi utvider oss nå til merkevarer. more to come Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Har oppdatert sig'en min for å vise at jeg støtter retten til å organisere seg. Uansett hvor dumt det man organiserer seg i måtte være. Det finnes ikke noe som heter Regnbue-klubben her. Bytt navn til flodhest-klubben, du. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 tror de hintet til homofili. de har jo regnbue-flag som "dems" flag Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Bundy - En merkelig skapning med et rødt kryss i hjørnet. Den skapningen blir kalt Domo-kun, såvidt jeg vet. Har ikke peiling hvor den er fra. Btw: http://cardhouse.com/travel/japan/domokun.htm Helt off-topic, men ok. Syns egentlig fargeavatarene er litt teite, men hva folk gjør er jo egentlig opp til de selv. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Allerede en anti-flodhestklubben-tråd? Må nok følge litt mer med eg... Uansett, denne diskusjonen minner meg litt om GB vs NG diskusjonene på forum.jorgis.com Det var tider det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg