mushi Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 vi velger å overse deres patetiske forsøk på å skape krig. vi kommer til å leve i fred i flodhest-klubben uansett hva dere mener eller gjør. *poff* Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 vi velger å overse deres patetiske forsøk på å skape krig.vi kommer til å leve i fred i flodhest-klubben uansett hva dere mener eller gjør. *poff* :!: "Overse" - jommen sa jeg smør! Hele denne tråden blir jo nedspammet av fargeavataravarter! (<- Kult sammensatt ord!) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Rainbow-guys - Setter farge på forumet Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Forslår et bedre og mer beskrivende navn på nåværende "flodhest-klubben": :love:Regnbue-klubben :love: Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Gi dere før noen blir skadet, dere vet ikke hvilke makt flodhetklubben har i dette forumet!!!! mohahahha Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Gi dere før noen blir skadet, dere vet ikke hvilke makt flodhetklubben har i dette forumet!!!! mohahahha Var det en trussel? i såfall ble jeg veldig redd og gjemmer meg med tastaturet under bordet og forsetter kampen derfra Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 dere har vel akkurat like stor makt som alle andre... kan ikke se at noen mods har meldt seg på, og da har dere mindre makt enn de som ikke har fargeavtar, fordi vi er i stort flertall Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 hømm det manglet lit farge her Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Denne klubben er MYE bedre enn flodhestklubben. her er det ingen forpliktelser som å ha en stygg avatar. for all del: ikke dra til den andre siden av regnbuen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Count me in. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Etter at Flodhest kom på den "geniale" ideen om å lage en grønn avatar hvor det sto "Grønn avatar", så startet han Flodhest-klubben. Denne klubben har nå ikke mindre enn 70 medlemmer, og alle disse har sin egen avatar med sin helt egen farge.Jeg synes det er greit med et par slike avatarer, men 70 stykk? Et sted går grensen. Derfor har jeg (og mange andre) bestemt at vi skal lage en klubb mot fargeavatarene. Så hvis du har en avatar som ikke er fra flodhest, så post her og jeg legger deg til i lista! Liste: @kd - blå avatar med et øye. Tomat-Ulf - Rød ketchupflaske. Bundy - En merkelig skapning med et rødt kryss i hjørnet. Kan jeg joine? En avatar er personlig! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Denne klubben er MYE bedre enn flodhestklubben. her er det ingen forpliktelser som å ha en stygg avatar. for all del: ikke dra til den andre siden av regnbuen! Fint! Da får vi hele gryta med gull for oss selv! Bare synd at dere ikke vil ha noe Og stygg avatar? Hva er gæærnt i å være fargerik? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Denne klubben er MYE bedre enn flodhestklubben. her er det ingen forpliktelser som å ha en stygg avatar. for all del: ikke dra til den andre siden av regnbuen! Fjern linken din i signaturen. Microsoft.com er ikke vår hjemmeside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg