Dommedagsprofet Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Aah! Endelig en tråd for meg! Jeg har nemlig allerede i mitt stille sinn vist min motstand mot denne maoistisk kommunistiske utviklingen på avatarfronten ved å adblocke alle "fargeavatarene". Jeg anbefaler også alle andre om å gjøre det samme! @kd, legg meg gjerne til på listen din. Dette er ikke bare en aksjon mot en skarve stygge avatarer - dette er en symbolsk kamp mot alle kjedelige og stygge avatarer! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 hehe. natta mine kjære motstandere. sove godt Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 er stolt av min avataren min som eg har laga... alt for å få vekk dei irriterandes avatarane! som sagt, masse enklare å hugse avatarane en nicket... litt vakslig når 70 stk har samme avataren bare i forskjellige farga! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 OT avdelingen må man ikke alltid ta serriøs. Har jeg sagt at jeg er helt seriøs da? synes forøvrig at fargeavatarene er usannsynlig stygge Ja men på en måte artige. Din er vel heller ikke så pen eller? Hvis du ikke hadde vært seriøs hadde du nok ikke brydd deg om dette. Må bare si hvorfor er det så utrolig vanskelig å bare "ignorere" dette og slippe å lage 100 tråder om whining om dette. Hvis ikke dere hadde brydd dere om dette hadde det ikke vært et sånt oppskryt. Sånt er det vel med alt Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 HeHe avataren min er Bill Gates med fangenummer (helt ekte) jeg forbeholder meg retten til å bry meg Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) La nå oss ha vår egne lille klubb. Endret 9. mai 2005 av bhsand Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Er dere misunnelige på vår idyll eller? La oss være i fred, vi har ikke gjort noen noe galt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ja da kan dere holde dere i deres thread og så kan disse holde seg sin thread, ok? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Nei, det blir ikke det samme. Vi har aldri startet en egen tråd mot de som ikke bruker vår avatar. Jeg er nok ikke alene om å oppfatte denne tråden som provoserende. Endret 9. mai 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg støtter denne klubben mot åndsvake avatarer, min avatar er definert som Panzerblitz avataren. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg blir med og slår et slag mot farge-avatarene. La oss få noe mer originalt. Den opprinnelige ideen var god. Altså de første 4. Alt etter det er bare teit. Finn på noe sjøl, folkens! Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Dere er sjanseløse! La merke til at til og med i denne tråden er det minst en farge på hver av sidene! Endret 10. mai 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg blir med og slår et slag mot farge-avatarene. La oss få noe mer originalt. Den opprinnelige ideen var god. Altså de første 4. Alt etter det er bare teit. Finn på noe sjøl, folkens! Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg blir med og slår et slag mot farge-avatarene. La oss få noe mer originalt. Den opprinnelige ideen var god. Altså de første 4. Alt etter det er bare teit. Finn på noe sjøl, folkens! Da blir det liksom ikke noen klubb ut av det. Litt av vitsen er jo at vi skal ha denne klubben! FlodhestklubbenFlodhestklubbenFlodhestklubbenFlodhestklubbenFlodhestklubbenFlodhestklubbenFlodhestklubbenFlodhestklubben Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 jeg er med *liker ikke de fargeavtarene* Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Die mattahfakkahrs. Vi vil vinne. Vår fargeprakt vil blende dere blasfemiske antifarge kjøtere. Feel teh power of silverman. Endret 10. mai 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) legg dette i signaturen deres: [URL=http://http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=415804]Bli Med I Klubben Mot Fargeavatarene Du Også[/URL] edit: endret navnet på klubben Endret 10. mai 2005 av aklla Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 My Webpage[/url]legg dette i signaturen deres: Bli Med I Antifargeavtar-klubben du også Het den ikke "Klubben mot fargeavatarene!" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg