G2Petter Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Se på fargen på avataren min! Det er det dere får se når jeg haxxer dere!11 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) i flodhest-klubben har vi damer: bli med du også! alt du trenger å gjøre er å trykke her og velg deg en ledig farge: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=414164&st=0 Endret 9. mai 2005 av mushi Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Og nei, vi liker ikke script kiddies heller.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Synes det er folks personlige rett å bestemme hvilken avatar de skal ha. Det å gå imot FlodHest er feil. Han gjør da ikkenoe galt. Han bare skaper en klubb for de som vil ha et fargerikt forum og fine avatarer. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 ' date='09/05/2005 : 21:29'] Synes det er folks personlige rett å bestemme hvilken avatar de skal ha.Det å gå imot FlodHest er feil. Han gjør da ikkenoe galt. Han bare skaper en klubb for de som vil ha et fargerikt forum og fine avatarer. you said it Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Foldhest avatar eier . Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg er med, men ingen klubb uten navn sier nå jeg. men nå til et anti-fargeavatardikt: De har de stygge farger i sin avatar Men de er ikke tøffe og heller ikke kar For denne klubb er bedre med ekte stolte MENN Fargeavatarene skal knuses og aldri komme igjen! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Skriv opp meg seff.. det var jeg som kom opp med ide'en om en "liten" konkuranse (noe som jeg nesten angrer på nå... ) Hva med å lage en sånn stemme greier (poll?) Der man kan svare bare nei, for da ser vi mye enklere hvor mange som har meldt seg inn... Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Det er nesten fristende å gå over på 'the dark side' da deres klubb nok må sies å være hakket mer stupid enn min nåværende, men i og med at jeg ikke får noen annen avatar med på kjøpet så lar jeg være Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 uansett hvem som "vinner". vi er alle vinnere og sier bare.: gg (good game) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Det er nesten fristende å gå over på 'the dark side' da deres klubb nok må sies å være hakket mer stupid enn min nåværende, men i og med at jeg ikke får noen annen avatar med på kjøpet så lar jeg være :!: hahaha Skal jeg lage en avatar til deg? En ekstra mongo en? En uten noen farger.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Da venta av film på meg..Så alle som HATER og hater(mjukt) de avatarene meld dere på! Skal vi dø, så skal vi det i ære! Ja det jo alltid noen som må ta alt serriøst eller ødelegge det andre driver med. men uansett er dette blir kjempegøy å se folk whine Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Det er nesten fristende å gå over på 'the dark side' da deres klubb nok må sies å være hakket mer stupid enn min nåværende, men i og med at jeg ikke får noen annen avatar med på kjøpet så lar jeg være :!: hahaha Skal jeg lage en avatar til deg? En ekstra mongo en? En uten noen farger.. Tja du kan give it a shot så kan jeg vurdere resultatet Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) http://images.google.no/images?q=tbn:6vTqB.../flodhest02.gif Her er en fargeløs flodhest... Denne kan vi bruke i protesten mot "fargerike flodhest" :!: Eller et jeg laget i paint nå nettopp Endret 9. mai 2005 av Steina Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Jeg ville ha vaniljefarget avatar Men NEI! Count me in, Let's kill'em all! Endret 9. mai 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) flodhest trengte bare koden slipknot_fan. bare legge et innlegg i flodhest posten så lager han nok en til deg vi er snille vi <--se! smiley er enig Endret 9. mai 2005 av mushi Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Det er nesten fristende å gå over på 'the dark side' da deres klubb nok må sies å være hakket mer stupid enn min nåværende, men i og med at jeg ikke får noen annen avatar med på kjøpet så lar jeg være Vi viser dessertører ingen nåde. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 ikke vend om til the dark side av avatarene! sammen er vi sterke og SAMMEN skal vi forenes for å knuse fargeavatarene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg