Pels Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 PFF! Den såkalte "anti-fargeavatar"-klubben er jo blitt en magnet på eksponeringskåte brukere som endelig får en sjanse til å la sin personlige avatar får en stakket stund i rampelyset. Ingen reell medlemsliste altså! Hvis den er det, er den det på samme måte som fargeavaterene. Vi har aldri skrytet eller sakt dritt om andre. Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jada: strek og strek fru blom - jeg skal si fra om jeg ser den. Nei det er ikke det samme som fargeavataren, i og med at vi bevisst og aktivt går inn for en fargeavatar og dette blir så medlemsmassen. Deres medlemmer kan i alle fall deles opp i flere kategorier: -De som fair and square er i mot fargesammensuriumet -De som vil få oppmerksomhet rundt sin avatar -De som vil være med i en klubb, og synes at det er morsomt å være i opposisjon Av disse er det jo bare de som stammer fra det første punktet som er ordentlige medlemmer. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Count me in! Down with the hippos!! Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Join Flodhestklubben NÅ! Drit i denne klubben! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Join Flodhestklubben NÅ!Drit i denne klubben! Kan en moderator slette det innlegget? Det der er bare tull... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Kan en moderator vennligst stenge denne tråden? Vi ser jo hva godt den fører med seg. Sånn ca. ingenting. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Join Flodhestklubben NÅ!Drit i denne klubben! Flodhestklubben SUX! jeg kan ikke fatter hvorfor folk velger å bruke en avatar som er så stygg som en raskt paint laga avatar, blir jo daut når alle har nesten samme avatar! må jo ha litt forandringer! count me in! jeg joiner heller her i denne Klubben mot fargeavatarene! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Samme med din tråd flodhest!! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Kan en moderator vennligst stenge denne tråden? Vi ser jo hva godt den fører med seg. Sånn ca. ingenting. Fordi fargekladdene spammer og herjer her det.. 45 og noget mer siden klokka 8 i går er da bra.. Slutter dere og spamme og gjør oss provosert så er det bra... Enkelte bare driter i streken jo.. Du ble sikkert redd for litt konkoranse.. Endret 10. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Samme med din tråd flodhest!! Eh, nei? Vi hadde vår egen klubb vi, helt til dere kom og ødela. Sånn er det med den saken. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg har ikke lest hele tråden, men jeg synest det blir litt vanskelig å holde styr på hvem som er hvem når alle har disse farge-avatarene. Så ja, jeg er kanskje litt anti fargeavatar da. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Enkelte bare driter i streken jo.. Genialt sagt, med tanke på hvor mange ganger du har hoppet over streken i flodhest-tråden :!: Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Kan en moderator vennligst stenge denne tråden? Vi ser jo hva godt den fører med seg. Sånn ca. ingenting. Fordi fargekladdene spammer og herjer her det.. 45 og noget mer siden klokka 8 i går er da bra.. Slutter dere og spamme og gjør oss provosert så er det bra... Enkelte bare driter i streken jo.. Du ble sikkert redd for litt konkoranse.. FAEN BUNDY ! Stop og hold kjeft, møkka 14iz. Du begynner alltid igjen og greier ikke å holde deg. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg likte det bildet du hadde laget for Fargeavatarklubben, Tomat. Fikk meg en skikkelig latterkule der. :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Kan en moderator vennligst stenge denne tråden? Vi ser jo hva godt den fører med seg. Sånn ca. ingenting. Fordi fargekladdene spammer og herjer her det.. 45 og noget mer siden klokka 8 i går er da bra.. Slutter dere og spamme og gjør oss provosert så er det bra... Enkelte bare driter i streken jo.. Du ble sikkert redd for litt konkoranse.. FAEN BUNDY ! Stop og hold kjeft, møkka 14iz. Du begynner alltid igjen og greier ikke å holde deg. Nå skal vi begynne og snakke om hvem som er 14tiz her?..... Men Lefse, har hoppa over streken noen ganger. Blir litt provosert.. Beklager vis det hjelper.. Endret 10. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hold dere til topic så kanskje vi kan unngå å få denne her stengt. Oppfør dere. Dette er et forum, ikke real life. Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Født 90' og over 1600 innlegg i OT ? Så kaller du andre spammere? Du spammer sykt mye. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 OMG. på den igjen.... FERDIG NÅ!!!!!! vi har vår klubb uansett hva dere mener. denne tråden har utvikla seg til bare dritt-snakk. enough is enough... Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Men Lefse, har hoppa over streken noen ganger. Blir litt provosert.. Beklager vis det hjelper.. Hvis du sikter til meg, når og hvor har jeg hoppet over streken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg