Dahl Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Så vidt jeg kan se er det akkurat null personer. Mulig jeg trenger lesebriller. Edit: Oooh, der kom det en! Endret 10. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Blaster2k - En rød konfolutt Ø.B. - en "rocka blå avatar" hulder - ingen avatar phoen|x - En bil med et blått filter over ludvig - han "ekke det farlig" fyren fra flåklypa Tomat sin liste : Bundy - En merkelig Bamsulf med et rødt kryss i hjørnet. Ole Johan - And uten bukser Tonickup - Rar kar XoRc - Nerdeavatar aadnk - Sånn ting som det står 64 på fargoth - Alv eller no Kissa4ever - Hot chick ketchez - TG-volvo avatar sovietpig - Han tror han har en gris som avatar haddis - Smily baby som viser finger midnight_walker - Skummelt øye premium - Bill Gates (?) som har blitt tatt inn til avhør. Steina - Manga chick slipknot_fan - Pedoduden fra mummidalen Luzifer - Gla blå dude ace_ventuora - Pondus bæibin Nevnarion - Mørk dude magubrothers - Skummel fisk, som har rota med julenissen Dommedagsprofet - Skummel klovn Den Røde Tsar - Panzerblitz avataren hilram - En veldig mandig kar må jeg si aklla - Linux-pingvinen med et litt for ulovlig skytevåpen i Norge (Tror ikke Dagfinn liker den) ZyreX - Manga dude Jokko88 - Hatten til Splintercell fyren Uderzo - En jeg ikke velle ha klina med DiskSpace10GB - Hot chick in blue SupremeX - Gassmaske med hvit bakgrund wh1te - Fin gul avatar Loffelur -Rammstein ting HoLy_CoW - Søt katt Hanne:) - Bilde av seg selv eMPea - Hot chick raziel014 - Sort/hvitt bilde Birger_Nord - PIMP inv_biggrin.gif Grundig - Han tøffe frosken Endret 10. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 ludvig - han "ekke det farlig" fyren fra flåklypa ..som tilfeldigvis heter ludvig han også! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Takker. Oppdatert nå. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Legg lista i første post @kd. Edit: flott Endret 10. mai 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Den "mandige karen" er Lyn Gordon! (Flash Gordon.) Ikke bare en hvilken som helst mannemann, men stamfaren til Buck Rogers, Luke Skywalker, you name it! @kd: Altså, vennligst endre beskrivelsen av min avatar. Endret 10. mai 2005 av hilram Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 @kd: Altså, vennligst endre beskrivelsen av min avatar. Done. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg er imot fargeavatar-tøsene. Jeg er med, med andre ord. Avataren min er en Ork forresten. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Seriøst, 45 folk siden i går kveld, SYKT! Endret 10. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Seriøst, 45 folk siden i går kveld, SYKT! Vi tar igjen fargeklattene innen uka er over. Oppdatert listen igjen. Bare si ifra hvis du finner en feil, noen mangler eller du også vil bli medlem av klubben. Den eneste forutsetningen er at du ikke har en av flodhest' avatarer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Seriøst, 45 folk siden i går kveld, SYKT! Vi tar igjen fargeklattene innen uka er over. Oppdatert listen igjen. Bare si ifra hvis du finner en feil, noen mangler eller du også vil bli medlem av klubben. Den eneste forutsetningen er at du ikke har en av flodhest' avatarer. Lagt til han 2 inlegg over deg? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Ja. Nå stikker jeg, skal legge meg. Sov godt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Ja. Nå stikker jeg, skal legge meg. Sov godt. Sov godt, Ikke ha mareritt om fler-farga drømmer! Drøm om Pupper og lår Endret 10. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 jeg vil og være i denne klubben synes att fargeavatarene tar helt av Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Mee join! Avataren min viser den über buggede hitboxen i source! Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) PFF! Den såkalte "anti-fargeavatar"-klubben er jo blitt en magnet på eksponeringskåte brukere som endelig får en sjanse til å la sin personlige avatar få en stakket stund i rampelyset. Ingen reell medlemsliste altså! Endret 10. mai 2005 av Zatôitchi Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 PFF! Den såkalte "anti-fargeavatar"-klubben er jo blitt en magnet på eksponeringskåte brukere som endelig får en sjanse til å la sin personlige avatar få en stakket stund i rampelyset. Ingen reell medlemsliste altså! Satt ikke vi en: _________________________________________________ ????+ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 PFF! Den såkalte "anti-fargeavatar"-klubben er jo blitt en magnet på eksponeringskåte brukere som endelig får en sjanse til å la sin personlige avatar får en stakket stund i rampelyset. Ingen reell medlemsliste altså! Hvis den er det, er den det på samme måte som fargeavaterene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg