T.F.T Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Men du ser vell at vi kommer til å bli flere da.. Ja, men legg merke til det jeg sa; Dere har tre medlemmer, ikke vil ha. Viktig forskjell. Beklager om jeg kverulerer, men det er dere som sutrer, ikke jeg. Endret 10. mai 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Driver på med liste. Kommer snart. Brb Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Tror vi kommer til å få 100stk i klubben før dem ja. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Men du ser vell at vi kommer til å bli flere da.. Ja, men legg merke til det jeg sa; Dere har tre medlemmer, ikke vil ha. Viktig forskjell. Beklager om jeg kverulerer, men det er dere som sutrer, ikke jeg. Du er jo sløvere enn meg jo..... Eller ta på deg brillene ? LES inleggene dine og våres.. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 har jo cs avataren jeg.. er ikke blind... eller.. hmm... Jeg tror du skal tømme cache-lageret. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 har jo cs avataren jeg.. er ikke blind... eller.. hmm... Jeg tror du skal tømme cache-lageret. ja, din avatar er slik, og den fikk du for ca. en time siden.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 prøvde å melde meg inn for PROG master lurte meg til det(snakka med han på msn) men den var for stor sto de. så orka ikke endre på den. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 prøvde å melde meg inn for PROG master lurte meg til det(snakka med han på msn) men den var for stor sto de. så orka ikke endre på den. Tøm cache-lageret, mr.nauz. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Gå på fremsiden på forum.hardware.no og trykk "Slett cookies laget av forumet " heeelt nederst.. Det skal vel funke.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Du er jo sløvere enn meg jo..... Eller ta på deg brillene ?LES inleggene dine og våres.. Om dere syntes det er irriterende at så mange har like avatarer, så er det deres problem. Å starte klubber for å protestere mot avatarene fordi dere ikke liker dem, er teit. Lev med det, og blås i det. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Du er jo sløvere enn meg jo..... Eller ta på deg brillene ?LES inleggene dine og våres.. Om dere syntes det er irriterende at så mange har like avatarer, så er det deres problem. Å starte klubber for å protestere mot avatarene fordi dere ikke liker dem, er teit. Lev med det, og blås i det. Ikke skriv et eneste innlegg til i denne posten hvis du er så forbanna mye bedre! Endret 10. mai 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Du er jo sløvere enn meg jo..... Eller ta på deg brillene ?LES inleggene dine og våres.. Om dere syntes det er irriterende at så mange har like avatarer, så er det deres problem. Å starte klubber for å protestere mot avatarene fordi dere ikke liker dem, er teit. Lev med det, og blås i det. Du ville ikke gjort det så bra i Stortinget.. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Legg meg til også. Synes min avatar er mye finere enn farge-avatarene! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Bundy - En merkelig Bamsulf med et rødt kryss i hjørnet. Ole Johan - And uten bukser Tonickup - Rar kar XoRc - Nerdeavatar aadnk - Sånn ting som det står 64 på fargoth - Alv eller no Kissa4ever - Hot chick ketchez - TG-volvo avatar sovietpig - Han tror han har en gris som avatar haddis - Smily baby som viser finger midnight_walker - Skummelt øye premium - Ball Gates (?) som har blitt tatt inn til avhør, for å ha laget falske feilmeldinger Steina - Manga chick slipknot_fan - Pedoduden fra mummidalen Luzifer - Gla blå dude ace_ventuora - Pondus bæibin Nevnarion - Mørk dude magubrothers - Skummel fisk, som har rota med julenissen Dommedagsprofet - Skummel klovn Den Røde Tsar - Panzerblitz avataren hilram - En veldig mandig kar må jeg si aklla - Linux-pingvinen med et litt for ulovlig skytevåpen i Norge (Tror ikke Dagfinn liker den) ZyreX - Manga dude Jokko88 - Dingsen til han Splinter Cell karen Uderzo - En jeg ikke velle ha klina med DiskSpace10GB - Hot chick in blue SupremeX - Aner ikke wh1te - Fin gul avatar Loffelur -Rammstein ting HoLy_CoW - Søt katt Hanne:) - Bilde av seg selv eMPea - Hot chick raziel014 - Sort/hvitt bilde Birger_Nord - PIMP Grundig - Han tøffe frosken Endret 10. mai 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Heie ferie for spam! Har du/dere ikke noe fornuftig og si(Beklager utrykket) Hold Kjeft! Btw: Gjelder fargekladdene.. NEIi!m Det er Bamsulf! Avateren min! Endret 10. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) trodde den flodhest avataren var borte jeg(trykke på fjernavatar før jeg skreiv her) men men sånn går et når man ikke følger med vet foresten hvordan man fjerner cache en Endret 10. mai 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg