Gå til innhold

Klubben mot fargeavatarene!


Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke vend om til the dark side av avatarene! sammen er vi sterke og SAMMEN skal vi forenes for å knuse fargeavatarene.

Jeg ville nå sagt at avatarer suger møkk uansett. Nesten ivertfall. Digger avatarer med personlig preg osv.. Slik som Steina og Pscycolibe (eller hva han heter), men orker ikke lage en selv.

Men det er bedre med fargeavater enn ingenting :)

 

fks. din er så stygg at jeg NUKED your avvatar

 

 

edit: Fjerner min teori om nazistene, ettersom jeg ikke vil diskutere eller bli kritisert på dette.

Endret av Mixel
Lenke til kommentar
er jo ikke slemme vi da!

det sa nazistene også det.

-før de utryddet millioner av jøder

Serriøst ? Hvis du sammenlikner latterlige avatarer med NS så er du lost. OMFG!

jeg mener er ikke at fargeavatarene er med i NS og det har jeg heller aldri sagt. det jeg mener er at fargeavatarene ikke er så uskyldig som de kan se ut til ved første øyekast. Det ene kan føre til det andre og fort kan flodhest-klubben utvikle seg til en ytterst tvilsomt samfunn og fort kan 3. verdenskrig starte.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror du tjener fargeavatargjengen sin sak mer enn de som er i mot når penser inn på slik argumentasjon ^^

 

For det jeg vet kan du jo være en pro-fargeavatarist som prøver å ødelegge for anti-fargeavataristene. I så fall: snedig! :p

Endret av Zatôitchi
Lenke til kommentar
er jo ikke slemme vi da!

det sa nazistene også det.

-før de utryddet millioner av jøder

Serriøst ? Hvis du sammenlikner latterlige avatarer med NS så er du lost. OMFG!

jeg mener er ikke at fargeavatarene er med i NS og det har jeg heller aldri sagt. det jeg mener er at fargeavatarene ikke er så uskyldig som de kan se ut til ved første øyekast. Det ene kan føre til det andre og fort kan flodhest-klubben utvikle seg til en ytterst tvilsomt samfunn og fort kan 3. verdenskrig starte.

Jeg kan forsikre deg at det ikke kommer til å skje :!: Folk har allerede blitt lei og skiftet tilbake. Sånt går opp og ned. OT avdelingen må man ikke alltid ta serriøs. :p Avatarer har nok ikke en så stor innflytelse.

Lenke til kommentar
Jeg synst avatarer er en fin måte å kjenne igjen personer isteden for nick. Jeg husker en avatar mye bedre enn en tekst. Men når 70stk har klin like (bare i forskjellige farger) blir det vanskeligere ;)

ja.. Har samme mening..

 

edit: Det er derfor jeg har følgende tekst i signaturen min:

"Forrige avatar: Homer as the Hulk"

 

Hva var din forrige avatar Luzifer?

Var det soldater\bilde fra film\black hawk down?

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Jeg synst avatarer er en fin måte å kjenne igjen personer isteden for nick. Jeg husker en avatar mye bedre enn en tekst. Men når 70stk har klin like (bare i forskjellige farger) blir det vanskeligere ;)

vi har jo forskjellige navn da. vel, whatever. er bare for morro.

la oss være en klubb, ferdig med det.

Lenke til kommentar
Jeg synst avatarer er en fin måte å kjenne igjen personer isteden for nick. Jeg husker en avatar mye bedre enn en tekst. Men når 70stk har klin like (bare i forskjellige farger) blir det vanskeligere ;)

Helt enig!

Det er helt ubevisst, men man (jeg hvertfall) legger fortere merke til avataren enn navnet.

Skriv meg gjerne opp :D

Lenke til kommentar
Jeg synst avatarer er en fin måte å kjenne igjen personer isteden for nick. Jeg husker en avatar mye bedre enn en tekst. Men når 70stk har klin like (bare i forskjellige farger) blir det vanskeligere ;)

vi har jo forskjellige navn da. vel, whatever. er bare for morro.

la oss være en klubb, ferdig med det.

Bilder er MYE lettere å huske enn bokstaver..

Det er derfor vi er imot de avatarene.. Vi blir forvirra når vi har ca. 70 kloner innpå forumet..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...