FpsStu Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Heisann! Her er planen min: Når jeg har fått rundt 12000kr kjøper jeg meg en helt vanlig P4 data... Og når jeg har fått 5000kr til, case moder jeg den og kjøper vannkjøling... Men så er spørsmålene mine: Går det helt greit å fjerne prosessor fra vifta så jeg kan sette på en blokk? (Hvordan?) Går det å ikke ha kjølepasta i mellom vifte og CPU? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Det er ganske ulurt å ikke bruke kjølepasta mellom cpu og kjøler. Skjønner ikke hvorfor du vil unngå det? Hvis du ikke har det fra før, så bare kjøp en eller annen kjølepasta. Du vil sikkert få bruk for den flere ganger. Hvilken type det er betyr ikke så veldig mye, men det betyr _veldig_ mye i forhold til å ikke bruke kjølepasta. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Det går finfint å ta av kjøleribba for å sette på en vannblokk. Det er nemlig ikke kjølepasta'n som holder ribba fast. Ribba er skudd fast i hovedkortet ... kjølepasta ekke lim vettu :wink: Kjøp deg en tube Arctic Silver 3 fra Microplex elr.no .. det holder til mange mange cpu'er og temperaturen vil nok synke med ca 5-10 grader i forhold til å ikke bruke pasta(selvfølgelig avhengig av hvor ripete/buklete kjøler'n er under) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå