rvenes Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 DEt var faen ikkje dårlig... ser ut som dere tar eit skippertak av og til så dauer dere. Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Hehe, vi har sluttet å dø nå. Det var flere grunner til den lange "nedetiden". Men den viktigste kan du med tydelighet se, designet. Vi brukte mye tid på å få designet til å se riktig ut i de 3 store browserne, og etterhvert tok det så lang tid at vi valgte å vente med å oppdatere til dette var løst. Beklager dette. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 bra jobba. ikke finn på noe mere "tull" nå da. vi trenger et gamer sted. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Dette blir kanskje en litt pussig måte å gi deg en beskjed på men dog: Tor-Steinar, Som du vet er jeg offline frem til mandag, men jeg vil si at jeg er fornøyd med den nye designen og at vi endelig er oppdatert. Det er vel ikke så mange bugs her nå vel :smile: Jeg sliter forresten litt med Komplett om dagen, de har vansker med å levere hovedkortet mitt i tide. Det ser derfor ut til å at jeg nok ikke er oppe med nye maskiner før senere ut i neste uke. Jeg er dog online på mandag, siden jeg bare må koble opp iBook. Nå er det bare å håpe at NextGenTel sender ut ADSL-modemet snart :smile: Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Hehe, må da kunne takle forskjellige kommunikasjonsmåter jeg også. Ser fram til at du kommer igang igjen Erik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå