Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hei la merke til denne morsomme linken på morgenen i dag. Når jeg trykket på den så fikk jeg beskjed om passord og brukernavn. Hva er dette for noe? Og har det sammenheng med hardware bedrift? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 tror kanskje det er det nye forumet... dere kan glede dere, det er bra men det bildet sier ikke mye... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Silly me Endret 9. mai 2005 av zeph Lenke til kommentar
muffe Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Den så jeg også. Og har lurt mye på det. Hva er dette? og hva er Hardware Bedrift (forum)??? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Den så jeg også. Og har lurt mye på det. Hva er dette? og hva er Hardware Bedrift (forum)??? Kunne tenke meg at "Hardware Bedrift"-forumet er det gamle forumet (phpBB) importert til IPB før forumstrukturen ble endret? Eller kanskje ikke... Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ja nå kan dere lure Ganske opplagt så er det en plass hvor noe testes, hvorvidt det er nytt forum, vår nye super-duper-tjeneste eller atomvåpen-forskning kan jeg nok ikke røpe Det er vell også litt opplagt at den ingressen aldri skulle vært på begin, det skyldes selvsagt en feiltakelse, derfor den ble fjernet rimelig raskt fra begin. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) http://test.hardware.no/ jeg får lest der er det rett? tror ikke jeg bryter noen regler med dette tror dette er hw.no for bedrifter.. *HWB.no er Hardware-nettverkets nettsted for bedrifter, og retter seg mot IT-bransjen generelt og driftere og utviklere spesielt. Nettstedet ble lansert 10. mai 2005.* står ca litt nede på siden edit: Begin.no har noen ingresser fra hwb.no. linkene gir 404 tror jeg testet de fleste, jeg testet 6 Endret 11. mai 2005 av Dwagon Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 http://test.hardware.no/ jeg får lest der er det rett? tror ikke jeg bryter noen regler med dette tror dette er hw.no for bedrifter.. *HWB.no er Hardware-nettverkets nettsted for bedrifter, og retter seg mot IT-bransjen generelt og driftere og utviklere spesielt. Nettstedet ble lansert 10. mai 2005.* står ca litt nede på siden HWB er "lansert", jeg var den første som postet der men det er skjult da, ser veldig bra ut, gleder meg til det starter skikkelig Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Fryktelig så folk sniker da må jo finne ut hva som skjer på forumet her, så lenge dere ikke informerer så er det jo bare en måte å finne ut ting på eller har dere informert?? Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Det virker som at det er forskjell på nyhetene i hw.no og hwb.no. Kommer til å lese på begge stedene. Endret 13. mai 2005 av Foxtrot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå