killer_eivind Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Er det noen som vet NØYAKTIG når billetene for TG LAN 06 blir solgt??? Endret 9. mai 2005 av killer_eivind Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Du er vel litt tidlig ute, de kommer vel ca. rundt jul. Lenke til kommentar
killer_eivind Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) ok. da kommer d helt sikkert en gjen med næsinger Endret 9. mai 2005 av killer_eivind Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 ok. da kommer d helt sikkert en gjen med næsinger haha, næsninger er typer det :!: Lenke til kommentar
killer_eivind Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg har bare en Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Er det noe jeg er møkk lei så er det tråder om TG på dette forumet.. Burde egentlig vært en egen del på forumet til TG, istedet for å fylle opp denne med bare TG ditt og TG datt. Om du lurer på når billetter selges, når det er osv osv. www.gathering.org finnes for en grunn, de har også eget forum. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 I fjor annonserte de for billettene uka før salget bare for å ta innersvingen på OsloLan (som aldri ble no av(HAHA)) og dette var ved juletider. Ikke forvent å vite når billett salget starter før juletider. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Enig i at det burde være et eget TG-forum her, spesielt i tiden før og under TG. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Billettene til TG05 bestilte jeg den 27 desember, om jeg ikke tar helt feil nå.. så jeg regner det blir samme i år å ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå