tulling03 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Dette bildet er tatt i Hurgada, Egypt. Hadde ikke stativ med meg, så jeg satt kamerat på et bord og brukte 2s lukketid. kamera: Canon Digital Ixus 400 BILDET Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 En flott stemning på det bildet. Syntes fontenen var riktig plassert i sentrum av bildet. Ga en veldig fin symetri. Men jeg synes lyset under fontenen ble for sterkt. Har du brøvd å beskjære i nedkant? Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Synes du har tatt et fint bilde. Men enig i at lyset i fontenen er helt utbrent, og ødelgger bildet endel. Men samtidig så finnes det ikke all verdens muligheter på et Ixus 400 så jeg synes du har tatt et godt bilde som du kan være godt fornøyd med! Christopher Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Utroligt stemningsfuldt billede. Er enig med rogerjo og christopherH i at fontænen virker udbrændt, men jeg kan egentlig godt li' den effekt det giver med at vandet ser gyldent ud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå