Gå til innhold

The Apprentice II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, når først off-topicen er i gang så *mumle*.

Den norske "Kandidaten" går ut på mye av det samme, men naturligvis på et mye lavere nivå. I den norske versjonen virket det som om det var mer tilfeldig hvem av kandidatene som fikk sparken. Vinneren av "Kandidaten" var en verdig vinner og serien var helt OK å følge med på. Men gode gamle Donald "hentesveis" Trump sin orginale versjon er mye bedre.

Lenke til kommentar
Ah, når først off-topicen er i gang så *mumle*.

Den norske "Kandidaten" går ut på mye av det samme, men naturligvis på et mye lavere nivå. I den norske versjonen virket det som om det var mer tilfeldig hvem av kandidatene som fikk sparken. Vinneren av "Kandidaten" var en verdig vinner og serien var helt OK å følge med på. Men gode gamle Donald "hentesveis" Trump sin orginale versjon er mye bedre.

Klart, mye artigere med Donald

Lenke til kommentar

Dagens episode var genial. Jeg skjønner godt hvorfor Donald tok den avgjørelsen han tok. Det var særdeles dumt av Bradford å stille seg på lik linje med de andre deltagerne, når han i utgangspunktet hadde immunitet. Det skal ikke mye til for å skjønne at det er farlig å gjøre lignende ting i jobbsammenheng. Gleder meg veldig til neste episode, synd det er en hel uke til da :( Skulle ønske det gikk flere ganger i uken.

Lenke til kommentar

Det er ganske lærerikt. Hadde eg vert i Bradford sin situasjon når han fekk sparken hadde eg følt meg skikkelig dom, for å ver ærleg hadde eg sikkert klart å sakt da samma som han uten å meina da :p

Håper det skjer dramatiske ting neste gong og. :)

Lenke til kommentar

Ja, er enig med deg der. Synes i grunn det er rart at han i det hele tatt gjorde det han gjorde. Har man immunitet så er det å kvitte seg med den frivillig det siste man vil gjøre. Han virket jo som en smart, oppegående fyr. Synd han begikk en så stor feil. Men han mente det på en måte godt, i allefall hvis vi skal tro det han sa når han satt i drosjen på vei hjem. Han ville stille seg selv på lik linje med resten av laget og på den måten høste mer respekt fra lagkameratene.

Neste episode har jeg store forventninger til. Stacie har jo gjort absurde ting i hver episode hittil, håper hun finner på mer tull neste gang. Samtidig tror jeg det kommer til å oppstå enda flere gnisninger innad i lagene, og det kan jo bli moro :) Jeg har absolutt ikke en favoritt enda, det er det for tidlig til, men jeg har absolutt noen som jeg ikke kan fordra. Blant annet Ivana og den sure, hurpete dama med oppstoppernese. Egentlig overrasket over hvor mange merkelige mennesker de har fått med i denne sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...