Gå til innhold

The Apprentice II

Anbefalte innlegg

Hepp.

I kveld, på TVN 21:30, braker det løs igjen.

"Eiendomskongen Donald Trump fortsetter jakten på sin neste topplederkandidat. 18 deltakere ble plukket ut til "The Apprentice II". 17 får sparken. Én stikker av med drømmejobben. Årslønn: 250.000 dollar. En av USAs største realitysuksesser gjennom tidene er endelig tilbake på norske tv-skjermer."

Fulgte dere med på den første serien? Kommer dere til å følge med på denne?

Endret av Grundig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om noen skulle være så onde å poste spoilere her inne, ville nok moderatorene blitt litt pissed.

Skulle gjerne fulgt med på sesong 4, men akurat nå følger jeg med på 24, Lost, Desperate Housewives, The 4400, Malcolm in the middle, The Simpsons og The Scene, så jeg har ikke så mye tid til overs :p

Lenke til kommentar

Synes denne sesongen virker mer interresant. Tar jeg feil, eller snakker vi litt høyere utdannete mennesker? Det at selskapenene stiller seg i kø for å være med i programmet, gjør jo at man kan velge på øverste hylle. Mattel, Pepsi og Levi's, litt mer interresant enn pizzaen på hjørnet.

Lenke til kommentar

"The Apprentice" er helt klart myyye bedre enn den norske "Kandidaten". Jeg synes dette ser ut til å bli en spennende sesong. Mange interessant, spennende og spesielle mennesker som er med i år. Jeg ble skremt av den mørke dama som freaka fullstendig ut.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke finne sesong 4? ?

Det er ingen sesong 4 enda, torsdag om 2 uker går finalen for sesong 3

Edit: Men det skal komme en sesong 4, i hvertfall i følge Trump selv, tenker denne ikke starter lenge etter at sesong 3 er ferdig

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Blir fett.

Må være enige med andre her, det er faens så latterlig at dem begynner med sesong 2 ep-1 når vi andre nesten er ferdige med sesong 3( vi som er flinke på torrents sider eller rett og slett får inn nbc ;))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...