V3se7 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg skal montere en Zalman kjøler på mitt Sapphire Radeon X800XL kort og det jeg lurte på var om man mista garantien da? Er det ikke sånn at man beholder noe kjøps lov greier men mister garantien fra produsenten? Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) riktig.. man mister garantien ja, men her i norge har vi kjøpsloven som er en kjekk liten ting.. hvis butikken du kjøpte grafikkortet av ikke kan bevise at det var kjøleren du selv monterte som ødela kortet/gpu'en, så har du faktisk rett på nytt kort. dette gjeller i 5år, selv om butikkene selv bare opplyser om 2år. Endret 10. mai 2005 av AnVli..p4 Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Takk var noe sånt noe jeg trodde BTW Conker ruler Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Takk var noe sånt noe jeg trodde BTW Conker ruler kjekt å spørre hvis man ikke er helt sikker. helt klart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå