Yidaki Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Bare lurte litt på denne disken. Er det en grei disk, noen som har erfaringer? En annen ting. Ser det er en del demo hardisker en kan få kjøpt. Noen som har erfaringer med demo varer, ville dere kjøpt det? Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Nå er dette min første S-ata disk, så jeg har ikke så mye tilsvarende å sammenligne med, men jeg kan si at den er helt grei. Noen mener at disken bråker mye, men hos meg merker jeg lite til det. Jeg har den i en Zalman hd kjøler så kanskje det reduserer støyen litt. Jeg har ikke opplevd noe negativt med disken etter å hatt den i ca 1 måned. Den har 5 års garanti, og ble kåret til best i test. i PCworld.no 1/2005. Lenke til kommentar
drseafood Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Er det ikke 3 år på de da? Og 5 år på Maxline III? Jeg har hvertfall to Maxline III disker i raid 0 og de har enda ikke streiket eller tullet seg.. Hatt de, tja i 2-3 mnd? Lenke til kommentar
enl Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Jepp, det er en fin disk. Har den pluss en 74GB Raptor i hovedmaskinen min, og en 250GB MaxLine III i serveren min. Forskjellen på DiamondMax 10 og MaxLine III er at sistnevnte er beregnet for konstant bruk og laget av bedre komponenter. Ellers helt lik DiamondMax 10. Disken støyer ikke stort, og blir ikke særlig varm. Det som irriterer meg når det gjelder støy fra disker, er vibrasjonsstøy, og det leverer denne disken svært lite av Endret 10. mai 2005 av enl Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg